Delvaccia se varmaan on, kun sitä niin paljon kehutaan ...Mikäs tuossa Hondan öljyssä muuten mahtaa olla perusöljynä?
Saattavat itse lisäaineistaa tai peräti ostaa valmiin satsin mistä kulloinkin edullisimman saavat ja laittaa sitten omiin purkkeihin.
Onhan sitä opel merkkistä öljyäkin olemassa mutta tuskin opel
itse öljynsä omista lähteistään tuottaa..? Saman asian epäilen tuossa Honda öljyssäkin olevan kyseessä.
1400 tonkka matkaan cebarin ruuaksi. Kävin eileen tuolla kyselemässä, naamat oli näkemisen arvoiset kun sanoin öljyn tulevan moottoripyörään myyjä haki toisenkin myyjän päivittelemään