Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varmaan toimii molempiin suuntiin?"Muuten olen sitä mieltä että karthago on tuhottava"![]()
Ei vaan oikeasti, olipahan mikä tahansa ääriliike kyseessä, siitä ei yleensä mitään hyvää synny. Nyt tämä D-uskovaisten kaahotus alkaa muistuttaa kristittyjen ristiretkiä tai nykyistä islamin"vallankumousta". Jos et ole puolesta olet vihollinen![]()
Ymmärsit sitten ihan väärin, vahingossa tai tahallasi. Mulle on ihan sama mitä kukin koneeseensa tunkee, vaikka sitten venetervaa. Antaa kaikkien kukkien(kukkahattujen) kukkia ja jos joku haluaa laittaa moottoripyörän kuvalla varustetusta purkista litkua moottoriin niin ei kai se millään tavalla ole pois D-uskovaisten lompakosta, vai onko?Varmaan toimii molempiin suuntiin?"Muuten olen sitä mieltä että karthago on tuhottava"![]()
Ei vaan oikeasti, olipahan mikä tahansa ääriliike kyseessä, siitä ei yleensä mitään hyvää synny. Nyt tämä D-uskovaisten kaahotus alkaa muistuttaa kristittyjen ristiretkiä tai nykyistä islamin"vallankumousta". Jos et ole puolesta olet vihollinen![]()
Itseä ihmetyttää se että jos öljyssä on luokitukset ja kaikki muut kohdallaan mutta purkin kyljessä ei ole nättiä MPn kuvaa ja litrahinta alle puolet 'oikeasta' mp öljystä... ja samaa litkua voi tunkea autoonkin hyvillä mielin (10litraa vaihtokerta, revi siitä hah!), siitä saa tiettyä synergiaetua kun samat mehut käy kaikkiin menopeleihin...
Onkos muuten kukaan kertonut pechalle, että Vacci on mineraaliöljy.^ varmaan ihan hyvää kamaa käyttötarkoitukseensa. Vaan kun nyt Suzuki-foorumilla ollaan, niin kerrataanpa vielä, että suosituksena ei ole synteettiset-, vaan mineraaliöljyt. Siksi vaihtovälikin on edelleen tiheähkö 6000.
Tätä asennetta on kyllä vaikea ymmärtää..."Muuten olen sitä mieltä että karthago on tuhottava"![]()
^ varmaan ihan hyvää kamaa käyttötarkoitukseensa. Vaan kun nyt Suzuki-foorumilla ollaan, niin kerrataanpa vielä, että suosituksena ei ole synteettiset-, vaan mineraaliöljyt. Siksi vaihtovälikin on edelleen tiheähkö 6000.
Voihan tuon hyväksyä. Kukin tekee tyylillään, se on ihan okei.Mutta kai senkin voi hyväksyä, että jos kokemuksen ja tietyn asteisen "tietämyksen" pohjalta on kyky ajatella/arvostella asioita sitä käyttöohjekirjaa pidemmällekin ja voi näin saavuttaa jotakin lisäarvoa??![]()
Suzukin suosituksien sisään käy käytännössä melkein kaikki markkinoilla olevat öljyt myös Delvac, omaa mutuiluasi on keksiä että mopon kuvaa omaamattomat öljyt eivät muka olisi suositeltuja.Lupaan myöntää olevani väärässä heti, kun saadaan paperilla faktaa sellaisesta puolueettoman tahon toimesta valvotuissa olosuhteissa tehdystä penkkitestauksesta, joka osoittaa tämän olevan esim. 200-300 tkm matkalla GSXR1000:n moottorille (tai no, threadin aiheen huomioiden vaikka sitten SV1000:n moottorille) täsmälleen yhtä hyvää voiteluainetta kuin Suzukin suosittama. Sitten sitä voi alkaa suosittelemaan muillekin.
Kaikki muu on viimekädessä vain mutuilua.
Mitä!!? Itse "suoli" kuuluisuusko?Turo-Inkeri se ei vähällä luovuta...![]()
![]()
suzukin suosittelema, eli haluaisit esim testin rotella vs delvac?Voihan tuon hyväksyä. Kukin tekee tyylillään, se on ihan okei.Mutta kai senkin voi hyväksyä, että jos kokemuksen ja tietyn asteisen "tietämyksen" pohjalta on kyky ajatella/arvostella asioita sitä käyttöohjekirjaa pidemmällekin ja voi näin saavuttaa jotakin lisäarvoa??![]()
Jos luette läpi viestini tässä ketjussa, huomaatte että olen ollut vastaan vain sitä, että varauksetta suositellaan muille asioita, mitä ei loppupelissä 100% varmasti tiedetä (taikka ei pystytä toisen puolesta sanomaan, vaikkapa siitä syystä, että heillä voi olla hieman erilainen pyörä kuin teillä itsellänne). Se ei siis vieläkään ole mikään absoluuttinen yleisöljy - vaikka kovasti tuputatte sitä juuri niin.
Lupaan myöntää olevani väärässä heti, kun saadaan paperilla faktaa sellaisesta puolueettoman tahon toimesta valvotuissa olosuhteissa tehdystä penkkitestauksesta, joka osoittaa tämän olevan esim. 200-300 tkm matkalla GSXR1000:n moottorille (tai no, threadin aiheen huomioiden vaikka sitten SV1000:n moottorille) täsmälleen yhtä hyvää voiteluainetta kuin Suzukin suosittama. Sitten sitä voi alkaa suosittelemaan muillekin.
Kaikki muu on viimekädessä vain mutuilua.
Mä olen oikeasti sitä mieltä että Pecha trollaa koko porukkaa ja nauraa maha kippurassa kun porukka ottaa tosissaan, eikö vaan?
Ei pidä paikkaansa.Suzukin suosituksien sisään käy käytännössä melkein kaikki markkinoilla olevat öljyt myös Delvac
Viimeisimmässä kotimaisessa öljytestissä paras mineraaliölppä oli tasaisesti huonompaa kaikissa ominaisuuksissaan kuin huonoin synteettinen öljy. Toki, kysessä testi jo muutaman vuoden takaa. Samoin, kun olot ovat todella vaativia (turbiinit yms), voiteluaineena käytetään pääsääntöisesti vain synteettisiä aineita.Toinen varsin yleinen Kesoilin baarin Konemiesopistossa esiintynyt väite on synteettisten öljyjen ja mineraaliöljyjen suuri ero.