Sehän jopa ylittää... API SJ muistaakseni.Jos delvacci täyttää ohjekirjan vaatimukset, niin eihän myyjä sitten voi vedota delvacin käyttöön öljynä, jos kone jostain syystä laukeaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sehän jopa ylittää... API SJ muistaakseni.Jos delvacci täyttää ohjekirjan vaatimukset, niin eihän myyjä sitten voi vedota delvacin käyttöön öljynä, jos kone jostain syystä laukeaa.
Enpä tiedä eroista, mutta mulla on tällä hetkellä Super 1400Moin,
Onkos tietoa mikä ero tuolla Delvacin MX:llä ja Super 1400:lla on erona? Toimiiko molemmat? Nyt on Bergissä MX:ää.
Kysymys ei ole säästöstä vaan periaatteesta olla maksamatta kravatti herroille lisää optioita joita ne saa jo nyt ihan järjettömiä määriä.Itse en tuota delvac intoilua ymmärrä. Paljonko siinä sitten tulee kesässä säästöä? Ja sen kun suhteuttaa muihin pyöräilystä aiheutuneisiin kuluihin, renkaat, huollot, vakuutus, arvonalennus, jne) niin eipä ole kummoinenkaan säästö. <itse ihan aidosti uskon laadukkaisiin öljyihin, tuskin koko hintaero sentään on tehtaan ilkeyttä. Ja kun katsellaan mitä MotoGP porukat kaataa moottoreihin jossa on suuret litratehot, niin uskoisin heidänkin tarjoavan moottorilleen mahdollisimman hyvää suojaa kovia olosuhteita varten. Tietääkseni kukaan siellä ei aja Delvacilla.![]()
Vaihdoin äsken öljyt mopottimeen ja tuttuun tapaan Motul 300V 15W-50 tuplaesteriöljyä. On muuten eksoottisen väristä lientä...onko joku joskus katsonut. Melkein neonvihreää!
sulla varmaan jotain faktaa tälle?Delvac:in valmistus kaiketi lopetetaan ?![]()
Juu, tää on kyllä ihme keekoilu Suzukilta. Anteeksi maalaisuuteni, mutta melko hassu juttu, että Suiza suosittelee noihin I/Ö -myllyihin 10W-40:stä. Okei, onhan ainakin Banditissa öljynjäähdytin/-lauhdutin, mutta kyllä mä käytän 15W-50 tai 20W-50:stä. Tai sitten öljynlämpömittari lisävarusteeksi.Banditin öljysuositus muistaaksen:" Nelitahtimoottoriöljy 10W-40, Api SG tai parempi". Eli 91 mallissa luultavasti se, mikä luokitus oli silloin voimassa (SE?). 1100 I/Ö gixxeriin käy suunnilleen mikä öljy tahansa.
Myyjän kertomaa enkä saanut asiaa kirjallisena. 20l kumminkin ostin ja kyllä sitä jäi.sulla varmaan jotain faktaa tälle?Delvac:in valmistus kaiketi lopetetaan ?![]()