• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Delvac

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Moin,

Onkos tietoa mikä ero tuolla Delvacin MX:llä ja Super 1400:lla on erona? Toimiiko molemmat? Nyt on Bergissä MX:ää.

Moin,

Onkos tietoa mikä ero tuolla Delvacin MX:llä ja Super 1400:lla on erona? Toimiiko molemmat? Nyt on Bergissä MX:ää.
Enpä tiedä eroista, mutta mulla on tällä hetkellä Super 1400
tounge.gif
ja hyvin tuntuu pelittävän
cool.gif

Itse en tuota delvac intoilua ymmärrä. Paljonko siinä sitten tulee kesässä säästöä? Ja sen kun suhteuttaa muihin pyöräilystä aiheutuneisiin kuluihin, renkaat, huollot, vakuutus, arvonalennus, jne) niin eipä ole kummoinenkaan säästö. <itse ihan aidosti uskon laadukkaisiin öljyihin, tuskin koko hintaero sentään on tehtaan ilkeyttä. Ja kun katsellaan mitä MotoGP porukat kaataa moottoreihin jossa on suuret litratehot, niin uskoisin heidänkin tarjoavan moottorilleen mahdollisimman hyvää suojaa kovia olosuhteita varten. Tietääkseni kukaan siellä ei aja Delvacilla
smile_org.gif
.

Vaihdoin äsken öljyt mopottimeen ja tuttuun tapaan Motul 300V 15W-50 tuplaesteriöljyä. On muuten eksoottisen väristä lientä...onko joku joskus katsonut. Melkein neonvihreää!
Kysymys ei ole säästöstä vaan periaatteesta olla maksamatta kravatti herroille lisää optioita joita ne saa jo nyt ihan järjettömiä määriä.

Niin sä meinaat että Exxonin pamput saa vaan Mobil 1 liksat optioihin...ei Delvacista
biggrin.gif
. Eiköhän ne sun roposi lämmitä aina pamppujen kukkaroa ostat mitä ostat.......

Ny tuli sit laitettua Delvacit Castrollin GPS:n tilalle. Heitti kytkin luistamasta ja välivappaat katosivat. Tiäs sitten
nixweiss.gif

Mjaah...

10w-30 Delvaccia käytän Suzukin -82 maastoautossa jokaiseen paikkaan minne öljyä pitää laittaa (kone, perät, lootat) hyvin(?) tuntuu pelittävän
tounge.gif

Mopossa (K4 kilo-gixu) toimii kokeilemistani öljyistä Shellin Advance täyssynteettinen liemi 10w-40 ja Bel Ray Superbike 10w-50. Muilla kytkin ei toimi oikein, tulee välivapaita jne. Esim se Motulin paras täyssynteettinen esteri-kisaölppä ei toiminut kytkimessä muutamaa viikkoa kauempaa.

En jaksa enää kokeilla yhtään öljyä, eli seuraavankin kerran kaadan koneeseen Bel Rayn Superbiket sisään. Ja toimii
baaa.gif

Banditin öljysuositus muistaaksen:" Nelitahtimoottoriöljy 10W-40, Api SG tai parempi". Eli 91 mallissa luultavasti se, mikä luokitus oli silloin voimassa (SE?). 1100 I/Ö gixxeriin käy suunnilleen mikä öljy tahansa.
Juu, tää on kyllä ihme keekoilu Suzukilta. Anteeksi maalaisuuteni, mutta melko hassu juttu, että Suiza suosittelee noihin I/Ö -myllyihin 10W-40:stä. Okei, onhan ainakin Banditissa öljynjäähdytin/-lauhdutin, mutta kyllä mä käytän 15W-50 tai 20W-50:stä. Tai sitten öljynlämpömittari lisävarusteeksi.

Back