• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Daytona 675 kokemuksia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jupiter
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
2007 675 on tulossa kevääksi. Hiemanhan nuo pidemmän ajan kestävyys sun muut on kysymysmerkkejä, esimerkiksi tuon PB:n endurancetestin takia. Mitä nyt olen ulkomaisia foorumeja seurannut niin ei kai nyt sen suuremmista ongelmista kuitenkaan ole kyse.

Sen verta hyvän näköinen ja erikoisempi pyörä että fiilis korvaa nuo kysymysmerkit täysin. Ei niitä Ducatejakaan luotettavuuden takia osteta ja onhan tuo 1098:n jälkeen parhaimman näköinen pyörä markkinoilla ;). Kun vielä koeajossa alavääntö tuntui hyvältä 600-luokan pyörälle katukäyttöä ajatellen ja radalla taidot ei todellakaan ole sitä tasoa että olisi pyörän menokyvyistä kiinni kierrosajat niin ajaneehan tuolla.

Missä viipyy legendaariset "Miksi ostaa paskaa kun ei ole peltoakaan" - kommentit ??
tounge.gif

Voisko tuota särkymisen pelkoa kiertää sillä, että tekisi etukäteen myyjän kanssa diilin sijaispyörästä, jos kone leipoo kiinni? Jos myyntimies nikottelee kovin, voi ongelmia olla..

2007 675 on tulossa kevääksi. Hiemanhan nuo pidemmän ajan kestävyys sun muut on kysymysmerkkejä, esimerkiksi tuon PB:n endurancetestin takia. Mitä nyt olen ulkomaisia foorumeja seurannut niin ei kai nyt sen suuremmista ongelmista kuitenkaan ole kyse.

Sen verta hyvän näköinen ja erikoisempi pyörä että fiilis korvaa nuo kysymysmerkit täysin. Ei niitä Ducatejakaan luotettavuuden takia osteta ja onhan tuo 1098:n jälkeen parhaimman näköinen pyörä markkinoilla ;). Kun vielä koeajossa alavääntö tuntui hyvältä 600-luokan pyörälle katukäyttöä ajatellen ja radalla taidot ei todellakaan ole sitä tasoa että olisi pyörän menokyvyistä kiinni kierrosajat niin ajaneehan tuolla.
Minusta 675 on nätti pyörä. Triumpin suunnitteluosasto on onnistunut hyvin. Pieni ja sievä pyörä, kilpailee kovassa seurassa, toivottavasti pärjäilee hyvin. Nyt on Trumpalla oma suunta ja tie triple ja twin koneita, eikä mitään vinkujia. Itse jos olisin 30 vuotta nuorempi, 675 seisoisi jo tallissa, on liian kyykky näille kymmenille. Siispä ajelen Sprint ST:llä ja -69 Bonnella.

Niin ja testeistä on pakko sanoa että kaikilla testaajilla on aina japanian moodi päällä, Trumpan pitää kolme kertaa parempi ennenkuin saa mitään mainintaa. Japanin kyykyista on tullut De Facto.

Hieman jatkoa näistä huhutuista luotettavuusongelmista, triumph675.net:ssä on thread Superbike-lehden huhtikuun numerossa olleesta artikkelista, jossa about todetaan, ettei mitään sen kummempia ongelmia ole ollut kuin muissakaan.

Hieman jatkoa näistä huhutuista luotettavuusongelmista, triumph675.net:ssä on thread Superbike-lehden huhtikuun numerossa olleesta artikkelista, jossa about todetaan, ettei mitään sen kummempia ongelmia ole ollut kuin muissakaan.
Jees samassa mainittakoon esim. R6 kytkin ongelmat jnejne... Ja tossa kuva R6:N koneesta... Venttiilit poikki
062802jumpie_prv.gif
biggrin.gif

Höh
shaun.gif

R6%20venat%20poikki.jpg

2007 675 on tulossa kevääksi.
Omaa kanssa kohtapuoliin tilaamassa ja muutama kysymys herännyt. Joutusitko kuinka paljon köyhtymään ja minkälaisilla varusteilla otit? Onko huoltojen hinnoista mitään käryä? Minkä värisen otit ja koska tulee ajoon vai onko jo?

Huppista, hieman venähti aikaa vastauksen kanssa näköjään.

Enpä mitään ihmevarusteita ottanut, eka huolto hiukan yli satku.

Tuossa hinnassa on varmasti sama politiikka kuin muissakin merkeissä, että käteisostajalla on neuvotteluvaraa ja toiset osaa tinkiä enemmän kuin toiset. Itse kävin neuvotteluja lähinnä vaihtohyvityksestä
smile_org.gif
.

Ajossa on ollut jo tovin ja hyvältä vaikuttaa toistaiseksi, mitä nyt mustan maalipinta on kovin herkkää naarmuille...

Nonniin, ens viikon keskiviikkona pitäis saapua ja sit näkee miten sopii mulle kyseinen lelu. On tulossa ehkä lisää kuusseitevitosia turun seudulle, ainakin papereita tehdessä pisti silmään myyty-lappu mustan daytonan päällä.

Back