• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Daytona 600/650/675-meeting Turussa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hapa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
vitsi, kun viikonloppu ei just itelle käy. Ihan täynnä ohjelmaa vaikka vaipparallista voisinkin livistää, niin muita velvollisuuksia on ihan kyllästymiseen saakka.

vitsi, kun viikonloppu ei just itelle käy. Ihan täynnä ohjelmaa vaikka vaipparallista voisinkin livistää, niin muita velvollisuuksia on ihan kyllästymiseen saakka.
Tällä hetkellä lupailee vielä ainakin alkuviikoksikin yli 20 asteen kelejä, joten hyvin voi mun puolesta siirrellä sinne. Omatkin viikonlopun ohjelmat ovat vielä vähän auki kun toisaalta jokilaivoissa notkuminen on vielä tältä vuodelta korkkaamatta ja toisaalta kelit olisivat loistavat "pidempää" prätkäreissua varten.

Morjensta! Mulle nuo arki-illat on vähän hankalia, paitsi jos pääsisin livahtamaan töistä jo vähän aiemmin. Tiistaina olen aamusta iltaan ahvenistolla (tervetuloa mukaan!
wink.gif
)

Ajattelin kyllä heittää viikonloppunakin lenkin, kun en ole toissaviikonlopun alastaron keikan jälkeen ehtinyt ajaa metriäkään.
Tähän lenkkiin voisi kyllä yhdistää jokilaivan tai Naantalin rantapaikat...
cool.gif

Ai niin, meillä tuntuu olevan sanaton sopimus pojan kanssa, että ne sinapin pursotukset tehdään päivällä, kun meikäläinen on töissä!  
bowdown.gif
biggrin.gif

Back