• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Dainesen ajosaappaat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Barnes
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Twilight zone
Ajosaappaiden hankinta olisi edessä ja yhtenä vaihtoehtona olen harkinnut myös Dainesen saappaita. Kuitenkin, kun tätä palstaa lukee, niin tuntuu siltä, että kaikki täällä kerrotut kokemukset mainitun valmistajan saappaista ovat olleet luokkaa: "Nyt olen sairaslomalla, enkä enää ikinä osta Dainesen saappaita".

Ovatko Dainesen kaikki popot todellakin niin huonoja, vai löytyykö jollakulla hyviäkin kokemuksia mainituista saappaista?

confused_orig.gif

mulla on dainesen mig touring saappaat... pitää veden ulkopuolella ja muutenkin tukevan tuntuinen saapas. en tosin ole kontannut vielä näillä saappailla joten ei kokemusta sillä saralla

Muija osti joku aika sitten jotkut Dainesen sport/touring-mallit, en muista tarkempaa mallia. Goretexillä ja silleen. Ei ole moittinut muuten kuin että vetoketjun pielessä joku kuulemma raapii säärtä.
Kun tarkastelin kyseisiä monoja hieman tarkemmin huomasin "mielenkiintoisen" seikan: ko. kenkien vuorikangas on täsmälleen sama kuin omissa Alpinestarsseissani, ja molemmat kengät on valmistettu Romaniassa. Ja takuuvarmasti samassa pajassa...

mulla on dainesen d-axialit. suosittelen. nilkan vääntyminen on estetty suht näppärästi sisäkengällä. mlol.dessä ainakin on ollut tarjouksia

Kun tarkastelin kyseisiä monoja hieman tarkemmin huomasin "mielenkiintoisen" seikan: ko. kenkien vuorikangas on täsmälleen sama kuin omissa Alpinestarsseissani, ja molemmat kengät on valmistettu Romaniassa. Ja takuuvarmasti samassa pajassa...

Onkohan Romania joku ajosaapasten luvattu maa, sieltähän ne omat Oxtaritkin peräisin ovat.

Itellä Daineset D-Dry kalvolla. Pysyy vesi oikeella puolella ja muutenkin hyvät.Ja hinta kohdallaan.

Minulle sopi Dainesen lesti testaamistani parhaiten jalkaan. Tuommoiset touringsaappaat jollain nilkkasuojalla - mallista ei tietoa.

Hienoa. Kiitos paljon kommenteista.  
bowdown.gif

Kävin tänään testaamassa Dainesen popoja ja täytyy sanoa, että niiden lesti istui hyvin myös minun jalkaani, eikä hintakaan ollut paha. Erittäin vakavasti harkittava vaihtoehto siis.

Back