• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Dainese Dyno

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja billy39
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tuli Stormilta tilattua tollaset. Koko on ookoo mut onpahan pirun hankalat popot laittaa jalkaan ku ei toi koipi meinaa oikeen taittuu noihin. klik

Taitaa itell'ki mennä noi vaihtoon tosi ison työn takana että saa jalan pujoteltua tosta reiästä kenkään. Kokohan on sopiva "on toinen kenkä meinaan nyt jalassa" mut mut ei toiminu oikein kenkälusikankaan kans toi oikee jalka. Suosittelen kapee jalkasille motoristeille näitä kyl.Tuskin asiaa ratkasis vaikka nää kengät ois kokoo 52 jos kengän suuaukko on noin pieni.

Oon itekin miettinyt jotain lyhytvartista monoa, noiden Sidin saappaideni kylkeen ja noita Dainesia oon kyylänny, mutta jollei ole helppokäyttöinen toi Dainese, niin pitää varmaan katella joitain muita. Hemmetin hyvännäköiset nuo vaan olisivat..

Jep ihan ok näköset oli mut paksu nilkka jos on niinku mulla nii aika hankala saada jalkaan. Stormilta sano kans ku kysyin palautuksesta että Dainesen kengis on aika kapee lesti. No Xpd vr5 sappaat otin sit vaihdos
smile_org.gif

Meinasin kanssa ostaa ne valko-mustat toisiksi lyhytvartisiksi, mutta kokeilun jälkeen saivat jäädä hyllyyn...
En muista ikinä kokeilleeni mitään noin hankalasti jalkaan saatavaa kenkää!
omg.gif

Täytyy varmaan törsätä noi Alpinestarsin SM-X 2:set, ne olivat yllättävänkin hyvän tuntuiset... ja näköiset!
inlove.gif

Meinasin kanssa ostaa ne valko-mustat toisiksi lyhytvartisiksi, mutta kokeilun jälkeen saivat jäädä hyllyyn...
En muista ikinä kokeilleeni mitään noin hankalasti jalkaan saatavaa kenkää!
omg.gif

Täytyy varmaan törsätä noi Alpinestarsin SM-X 2:set, ne olivat yllättävänkin hyvän tuntuiset... ja näköiset!
inlove.gif
Totta luulen että ei oo kauhee "Hitti" noi dynot
smile_org.gif

Back