Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämä on ollut "sisäpiirin" tiedossa koko ajan, mutta täällä forumilla on aina olleet ne parhaimmat "asiantuntijat", jotka uskovat kaiken mitä "kaveri" kertoo.Olen ostamassa uutta pyörää ja CW on yksi mahdollisuus(parhain tarjous tällä hetkellä). Sen takia halusin selvittää samalla sen taustoja koska täällä kyseistä lliikettä hutkitaan ;-) www.asiakastieto.fi on osoite josta voi tilata raportin yrityksen tilasta. Tilaamani raportti on "alfa rating" josta nappasin tähän oleelliset osat. Koska kuka tahansa voi ostaa anonyyminä tuon raportin uskon että osittain voin kopioida tietoja tähän:
Yrityksen rating on 13.10.2004
B tilinpäätöstiedoin, parantunut
-- klip --
Kannattavuus Yrityksen käyttökateprosentti (8.9 %) on toimialaan (mediaani 5.7 %) suhteutettuna erittäin hyvä. Tämä viittaa poikkeuksellisen hyvään tulorahoitukseen. Myös liikevoittoprosentti (8.9 %) on toimialaan (4.3 %) verrattuna erittäin hyvä, merkiten alan keskimääräistä selvästi korkeampaa katetta. Kannattavuuden keskeinen tunnusluku, sijoitetun pääoman tuottoprosentti, on erittäin hyvä (39.0 %). Tämä on selvästi parempi kuin toimialalla keskimäärin (mediaani 18.1 %) ja kertoo todella hyvistä toimintamahdollisuuksista. Viime tilikaudella kannattavuus on noussut jyrkästi.
Mikäli sijoitetun pääoman sijasta lasketaan tuotto kokonaispääomalle ottaen huomioon myös korottomat velat, on tuottosuhde 30.6 %. Kokonaispääoman tuottoprosentti on sijoitetun pääoman tuottoa selvästi alempi korottoman vieraan pääoman suuresta määrästä johtuen. Yritys on siten onnistunut hankkimaan runsaasti edullista rahoitusta ja nostamaan korolliselle pääomalle laskettavaa tuottoa. Tuotto on toimialaan (12.8 %) nähden erittäin hyvä.
-- klip --
-- klip --
Maksutapa
Yrityksellä ei ole rekisteröityjä maksuhäiriöitä. Yrityksellä on sekä negatiivisia että positiivisia maksutapatietoja.
-- klip --
-- klip --
Tilinpäätösanalyysi perustuu Cycle world Oy:n 31.08.2003 päättyneen tilikauden tilinpäätöstietoihin.
--
sanoi:Tämä on ollut "sisäpiirin" tiedossa koko ajan, mutta täällä forumilla on aina olleet ne parhaimmat "asiantuntijat", jotka uskovat kaiken mitä "kaveri" kertoo.
Motoristien veljesrakkaus on hyvin sentimentaalista
taannoin tän threadin ilmaantuessa selasin hieman tavallistasanoi:Tämä on ollut "sisäpiirin" tiedossa koko ajan, mutta täällä forumilla on aina olleet ne parhaimmat "asiantuntijat", jotka uskovat kaiken mitä "kaveri" kertoo.
Motoristien veljesrakkaus on hyvin sentimentaalista
No se on hyvä että sulla on sitä tietoa.. koska toi on julkista niin et kumminkaan oo mitään maininnut? Sinänsä se on aivan sama.. mä oon koko ajan toivonut että kellahtaisi nyt mut ei.. tämän perusteella ei välttämättä tämä päiväuni toteudu ihan heti =(
Tähän syynä ei ole se että tehdään rahaa (eli kateus) vaan se että minun mielestäni tässä puljussa materialisoituu kaikki mikä alassa voi olla perseellään.. vai tietääkö "sisäpiiri" myös että kaikki vaan täällä lämpimikseen kirjoittelee huonoja kokemuksiaan CW:stä, oikeesti lupauksista pidetään kiinni ja asiakaspalvelu on 10+?
Onhan näitä samoja vikoja 90% yrityksistä.. mutta saisivat ruveta karsiutumaan..
Amra: Hinta ei ole kaikki kaikessa
OK! Sulla on pointti. MP-kauppa on Suomessa toiminut pitkään ”hyväntekeväisyysperiaatteella”: prosentin voitto riittää, markalla ostan ja kahdella myyn”. Silleen katteet näyttää hyvältä niissä lukemissasi lehdissä. Se myyjän kateko se on ostajan unelma?Mitään alaa ei tervehdytä "liikemiehet", jotak eivät pysty hoitamaan edes oman firmansa taloutta asialliselle tolalle - nytkään vuodessa ei ole tapahtunut muutosta luokituksessa.
Voihan tämöisen luokituksen tietysti kiistää, mutta itse en C-luokitellulle yritykselle myy palveluja, en edes käteisellä.