cucle worldi ja optimistinen okku ennen kuin tylyttäjä pisti liikkeelle nuo surullisen kuuluisat viestinsä!!
okku poika
okku poika
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tätä täytyy valitettavasti kompata, asiat eivät aina mene niinkuin pitäisi.Maalaisjärjellä ei ole mitään tekemistä asioiden käsittelyn kanssa silloin kun käräjille mennään. Vaikka syytetty saisi vapauttavan tuomion niin korvaus unettomista öistä ja mieliharmista vuosia kestävästä prosessista on korkeintaan yhden lievän ylinopeussakon verran. Jos sitäkään...
Tylyttäjä häviää tämän jutun tavalla tai toisella, valitettavasti.
Ainoat varmat voittajat ovat lakimiehet![]()
Oon samaa mieltä. Ja naamat esille. Kauppiaiden moraali on aina ollut joustavaa, mut nyt ei tiedä itkiskö vai nauras.Sitten heti vaan tietoo näiden kehveleiden seuraavista pisneksistä niin tietää laistaa.![]()
Ilmestyy myymään pyöriä? Motopalstan mukaan eivät ole missään vaiheessa lopettaneetkaan, vaan Raision toimipiste on kovastikin pystyssä:PS. Pitäkää foorumi ajantasalla, mikäli ex. CW jossakin vaiheessa ilmestyy jälleen jollakin tapaa myymään pyöriä tai varaosia tai tarvikkeita niin osaa kiertää vähän kauempaa ko. liikkeen. Ei muuten, mutta jos vaikka alkavat syyttää asiakkaita jostakin syystä.......
Millä nimellä ? Itse löysin :Kyseessä olevalla firmalla on muuten mp-messuilla ständi, esittelyhallissa 6g1,
Kyllä tuolla vielä CW "komeilee". Liekö vanha tieto livahtanut.Millä nimellä ? Itse löysin :
Liikenneturva
Pitää käydä messuilla tsekkaaKyllä tuolla vielä CW "komeilee". Liekö vanha tieto livahtanut.Millä nimellä ? Itse löysin :
Liikenneturva
http://www.mpmessut.fi/img/halli6.pdf
Eipäs ole tämä sattunut aiemmin silmään kun en kovin tarkasti seurannut tätä ketjua. Omat hommani ovat hieman toisella alueella ja uskon, että Tylyttäjä on löytänyt juristin, joka osaa hoitaa hänen asiaansa hyvin. On hyvä muistaa, että syytekynnyksen ylittyessä se ei automaattisesti suinkaan merkitse sitä, että tuomitsemiskynnys ylittyisi.Bomber; mikä on sinun lakimuotosi. Muistaakseni taitoit joskus reippaasti peistä tässä foorumissa erään sukupuolestaan epävarman lakimiehen plantun kanssa. Ainakin tämä epävarma esiintyi planttuna.