Ei voi muuta sanoa kuin että ei helvetti.
Nyt vasta ensimmäistä kertaa luin KAIKKI nuo topicit joita Tylyttäjä ensimmäisessä viestissään linkitti valaisemaan asioiden taustaa. Ja ei voi muuta sanoa CW:lle kuin että "MITÄ VITTUA OIKEESTI"
Ihmiset heittäny vihaisia palautteita tänne ja AIVAN SYYSTÄ. Ja näiden ihmisten joukossa EI ole ollut Tylyttäjä-niminen heppu. Tylyttäjän ns. "törkein kunnianloukkaus kommentti" oli mielestäni se kun hän kertoi kaverinsa ostaneen pyörän jonka toimitus myöhästyi iha helvetisti...
Siis mitä vittua! Jollain ko. firmassa on nyt mätää korvien välissä enemmän kuin tarpeeksi. Tuolla on kymmenet ja taas kymmenet ihmiset kertoillu TODELLA SUORALLA sanalla omia kokemuksiaan jotka ovat ilmeisesti olleet täysin paikkansapitäviä. Voimasanoilta ollaan vältytty melkoisen tehokkaasti siihen nähden miten asiakasta ollaan ko. tilanteissa kohdeltu. Ja sitten päätätte syyttää kaveria, jolla on yhtä paljon tekemistä loukkaavien kommenttien kanssa, kuin minulla CW:n kanssa nämä asiakaspalautteet luettuani.
Tylyttäjän kommentit eivät millään tavalla ole vaikuttaneet mielipiteeseeni CW:n toiminnasta, vaan taustalla ovat kaikki nämä äkäiset asiakkaanne joita olette kohdelleet kuin idiootteja. Ja tätä taustaa vasten kun saan todistaa että tätä upeaa yhteisöä pystyssä pitävää henkilöä syytetään täysin hanuriperustein, niin voin sanoa vain että jos näen tulevaisuudessa liikkeenne logon, niin vedän kyllä u-käännöksen vaikka olisin moottoritiellä ruuhkassa. On jumalauta kyllä palvelu ollut niin alapuolella kaiken arvostelun.
Kaikkien näiden negatiivisten palautteiden seassa on ollut myöskin positiivishenkisiä palautteita joten turha selittää sitäkään että täällä pelkästään lietsottaisiin yritystänne kaupallisen edun tavoittelun nimissä. Ihan omalla toiminnallanne olette asiakkaan hermostuttanut.
Itse olen ainoastaan yhdessä pienessä suomalaisessa mopoyrityksessä asioinut, ja homma toimi niin helvetin sulavasti uuden pyörän hankinnassa että tulevaisuudessa asioin kaikki bisnekseni tämän puljun kautta.
Peiliin voisi katsoa kun etsii syyllisiä tällaisille palautteille mitä täällä foorumilla olen nähnyt. Ja jostain syystä luotan kyllä näiden asiakkaiden sanaan kun heitä löytyy pitkin suomea ja suurimmalla osalla samanlaisia terveisiä kerrottavana.