• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Cycle World - törkeä kunnianloukkaus

sanoi:
Totta on se, että pitäisi tiedostaa asemansa yrittäjänä ollessaan. Kirjoitettu sana on aina kirjoitettua.
Ymmärtääkseni tylyttäjä ei ole yrittäjä. Yrittäjyyteen osakeyhtiössä vaaditaan että ruokakunta omistaa vähintään 50% osakkeista ja että tylyttäjä on yrityksessä töissä. Muistaakseni piti olla vielä merkittävässä asemassa, mitä se sitten tarkoittaakaan.

Eli mikäli tylyttäjä on vain vähemmistöosakas ja onnistuu saamaan tuomion, niin silloinhan tuota voisi käyttää ennakkotapauksena. Jos tuomio rapsahtaa, niin saako motorola haastaa heistä solvaavia viestejä kirjoittaneen nokian osakkeita omistavan ja nokialla töissä olevan henkilön oikeuteen vedoten osakeomistukseen ja työsuhteeseen? Ainoa ero olisi osakeomistuksen suuruus, mutta kuitenkin.

edit: otin lainatun henkilön nimen pois koska kommenttini ei liity häneen sen enempää.

Millä nimellä ? Itse löysin :

Liikenneturva
Kyllä tuolla vielä CW "komeilee". Liekö vanha tieto livahtanut.
http://www.mpmessut.fi/img/halli6.pdf
Pitää käydä messuilla tsekkaa
biggrin.gif
Hmmm... Pitääköhän käydä kyselemässä....että miten teiltä voi uskaltaa mitään ostaa jos vaikka joutuu vielä raastupaan, kun kuulemma jotkut on joutunut, vaikka on vain netissä kirjoitellut....
wink.gif

Millä nimellä ? Itse löysin :

Liikenneturva
Kyllä tuolla vielä CW "komeilee". Liekö vanha tieto livahtanut.
http://www.mpmessut.fi/img/halli6.pdf
Pitää käydä messuilla tsekkaa
biggrin.gif
Hmmm... Pitääköhän käydä kyselemässä....että miten teiltä voi uskaltaa mitään ostaa jos vaikka joutuu vielä raastupaan, kun kuulemma jotkut on joutunut, vaikka on vain netissä kirjoitellut....
wink.gif
Sitähän pian saa syytteet syrjinnästä jos ei osta mitään
biggrin.gif

Itse lakipykäliä sen enempää tutkimatta totean vain, että jotenkin tilanne CW:n puolelta on verrattavissa siihen, kun hukkuva tarttuu oljenkorteen, joka on jo melkein rispaantunut poikki... Korvausvaatimukset tuntuu aika kohtuuttomilta ja on vaikea ajatella, että niin moni olisi keksinyt aiheetta ko. firmasta saman tyylistä palautetta antaa.

Tylyttäjälle tsemiä! Jos case menisi läpi, niin mitä virkaa "risuilla ja ruusuilla", yms. palautteella, mitä monet firmat odottavatkin (ainakin väittävät), olisi? Parin vuoden päästä moiset foorumit voisi olla kallis tikki kuluttajille. Tosin risuja saaneille firmoille kultakaivoksia...
wink.gif

Ps. En ole itse yrittäjä, enkä osakkaana missään mp-alan yrityksessä.
cool.gif

edit: otin lainatun henkilön nimen pois koska kommenttini ei liity häneen sen enempää.
Hieman ylivarovaista?
tounge.gif

Nimim. Harri saattaa olla oikeiden jälkien jäljillä kuten nimim.Sinäkin.
tounge.gif
Ei kai me nyt kumminkaan aleta pelkäämään omaa varjoammekin, vai?
nixweiss.gif
crazy.gif
wink.gif
En mä kyllä sen takia tuota ottanut poies, mutta eihän sitä ikinä voi liian varovainen olla. Sitäpaitsi olen yrittäjä.

Ps. En ole itse yrittäjä, enkä osakkaana missään mp-alan yrityksessä.
cool.gif
Tuon voisi ylläpito naulata teesiksi jokaisen nimimerkin kylkeen, niin ehkä säästyttäisiin joiltakin oikeusjutuilta. (?)

Tylyttäjällehän tämä on erittäinkin paska homma, joten myötätunnot edelleenkin sinnepäin, vaikka vitsintynkää veistelenkin.
En tarkoittanut missään nimessä loukata ketään, mutta jotenkin tuntuu siltä, että paras tässä vaiheessa pukea "luotiliivi" päälle, ettei tarvitse kaivaa lompakkoa, jos joku (esim. mp-alan yritys) ottaa herneen nenään ja päättää tarjota verbaalisen lyijymyrkytyksen A4:lla.
wink.gif

Pitää nyt vain toivoa, että oikeus voittaa, eikä noita korvauksia joudu Tylyttäjä maksamaan.
Jos kumminki joutuu ni pitäskö väsätä tätä menoa kohta suomeen oma stella awards
idea3.gif
Ja ensimäinen Okku-palkinto menee...
biggrin.gif

Eipä tässä nyt mitään järkeä ole!
Toki ihan oikein jos CW ois mennyt konkkaan juuri noitten viiden tietyn viestin perusteella. Jotenkin minusta vain tuntuu ettei näin ole...

Jos toi syyte menee läpi, niin sitä voidaan pitää aika rankkana ennakkotapauksena (vai onko aikaisempia?) nettikeskusteluille eri foorumeilla. Voi olla, että joutuu olemaan tulavaisuudessa todella tarkkana mitä kirjoittaa!
033102ass_1_prv.gif

Ei voi muuta sanoa kuin että ei helvetti.

Nyt vasta ensimmäistä kertaa luin KAIKKI nuo topicit joita Tylyttäjä ensimmäisessä viestissään linkitti valaisemaan asioiden taustaa. Ja ei voi muuta sanoa CW:lle kuin että "MITÄ VITTUA OIKEESTI"
confused_orig.gif

Ihmiset heittäny vihaisia palautteita tänne ja AIVAN SYYSTÄ. Ja näiden ihmisten joukossa EI ole ollut Tylyttäjä-niminen heppu. Tylyttäjän ns. "törkein kunnianloukkaus kommentti" oli mielestäni se kun hän kertoi kaverinsa ostaneen pyörän jonka toimitus myöhästyi iha helvetisti...

Siis mitä vittua! Jollain ko. firmassa on nyt mätää korvien välissä enemmän kuin tarpeeksi. Tuolla on kymmenet ja taas kymmenet ihmiset kertoillu TODELLA SUORALLA sanalla omia kokemuksiaan jotka ovat ilmeisesti olleet täysin paikkansapitäviä. Voimasanoilta ollaan vältytty melkoisen tehokkaasti siihen nähden miten asiakasta ollaan ko. tilanteissa kohdeltu. Ja sitten päätätte syyttää kaveria, jolla on yhtä paljon tekemistä loukkaavien kommenttien kanssa, kuin minulla CW:n kanssa nämä asiakaspalautteet luettuani.

Tylyttäjän kommentit eivät millään tavalla ole vaikuttaneet mielipiteeseeni CW:n toiminnasta, vaan taustalla ovat kaikki nämä äkäiset asiakkaanne joita olette kohdelleet kuin idiootteja. Ja tätä taustaa vasten kun saan todistaa että tätä upeaa yhteisöä pystyssä pitävää henkilöä syytetään täysin hanuriperustein, niin voin sanoa vain että jos näen tulevaisuudessa liikkeenne logon, niin vedän kyllä u-käännöksen vaikka olisin moottoritiellä ruuhkassa. On jumalauta kyllä palvelu ollut niin alapuolella kaiken arvostelun.

Kaikkien näiden negatiivisten palautteiden seassa on ollut myöskin positiivishenkisiä palautteita joten turha selittää sitäkään että täällä pelkästään lietsottaisiin yritystänne kaupallisen edun tavoittelun nimissä. Ihan omalla toiminnallanne olette asiakkaan hermostuttanut.

Itse olen ainoastaan yhdessä pienessä suomalaisessa mopoyrityksessä asioinut, ja homma toimi niin helvetin sulavasti uuden pyörän hankinnassa että tulevaisuudessa asioin kaikki bisnekseni tämän puljun kautta.

Peiliin voisi katsoa kun etsii syyllisiä tällaisille palautteille mitä täällä foorumilla olen nähnyt. Ja jostain syystä luotan kyllä näiden asiakkaiden sanaan kun heitä löytyy pitkin suomea ja suurimmalla osalla samanlaisia terveisiä kerrottavana.

Millonkas se on? Ajattelin et vois tulla vaikka paikan päälle kattomaan. Kiinnostaa lähinnä mitä se Okku siellä selittää.
Huhujen mukaan porukkaa on sen verran tulossa että kaikki ei välttis mahdu ees saliin
smile_org.gif
Tuolla sitten vissiin on oltu jo vai ei? No, itselleni tuli sellainen hölmö ajatus mieleen, että saattaa kääntyä karhunpalvelukseksi tuo. Nimittäin sinänsä kaunis tuen osoitus syytetylle, voi näyttää tuomarin silmään siltä, että mr.tylyttäjä (jota siis en tunne henk.koht.) on suurempikin auktoriteetti mp-maailmassa, ja on näin ollen voinut kirjoituksillaan oikeasti aiheuttaa haittaa CW:n liiketoiminnalle, sikälis kun siellä on paikalla paljon 'motoristin' näköistä porukkaa. Suattaa olla tuomioon jottain vaekutusta, vuan suatan tok olla väärässännii.
cool.gif

Hieman ylivarovaista?
tounge.gif

tounge.gif
nixweiss.gif
crazy.gif
wink.gif
Joo kyllä minua saa ihan nimellä lainata, vaikka se toistaiseksi on myös etunimeni. En edes haasta ketään oikeuteen, vaikka täällä netissä kirjoittelette.
tounge.gif

Hieman ylivarovaista?
tounge.gif

tounge.gif
nixweiss.gif
crazy.gif
wink.gif
Joo kyllä minua saa ihan nimellä lainata, vaikka se toistaiseksi on myös etunimeni. En edes haasta ketään oikeuteen, vaikka täällä netissä kirjoittelette.
tounge.gif
Viimeistään nyt sinun on vaihdettava etunimesi, jotta nimimerkkiäsi ei voida yhdistää foorumissa esiintyvään japsipyöriä halveeraavaan kirjoitteluun.
kynttila.gif

Jos toi syyte menee läpi, niin sitä voidaan pitää aika rankkana ennakkotapauksena (vai onko aikaisempia?) nettikeskusteluille eri foorumeilla. Voi olla, että joutuu olemaan tulavaisuudessa todella tarkkana mitä kirjoittaa!  
033102ass_1_prv.gif
Taidat olla optimisti.
Tässähän ollaan selvästi rakentamassa paljon suurempaa.
Miettikääpä (ei ole oikeasti mikään sieni), jos tulevaisuudessa yritykset voisivat mielensä mukaan haastaa yksityisiä ihmisiä oikeuteen milloin mistäkin.
nixweiss.gif

Koskaan ei voi etukäteen tietää minkälaisia tuomioita siellä jaetaan, koska suomen oikeuslaiton on pers...
...sokea.
confused_orig.gif

Pitää varmaan ruveta keräämään Tylyttäjälle jonkun näköstä rahastoa, jos oikeusmurha tapahtuu. Eihän kukaan selviä noin älyttömistä korvauksista. No, mahdollisuus tuomioon on kuiteni lähes olematon... Ei muuta ku tsemppiä Tylyttäjälle!
bowdown.gif

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Tuon voisi ylläpito naulata teesiksi jokaisen nimimerkin kylkeen, niin ehkä säästyttäisiin joiltakin oikeusjutuilta. (?)

Tylyttäjällehän tämä on erittäinkin paska homma, joten myötätunnot edelleenkin sinnepäin, vaikka vitsintynkää veistelenkin.
Tuo oli hyvä idea, ja pakko sitä on käyttää, jos vaikka joku vetää palkokasvit (herneen) nenään näistä munkin kirjoitteluista...
wink.gif

Back