P
(poistettu tili)
Guest
Terveisiä.R2-D2
Höpö höpö jutuillesi
Tarkistin asian, eikä Okku ole liiketoimintakiellossa,
Ketäs se sitten auttaa kun sä olet tällä foorumilla olleiden kirjotusten johdosta tullut tulokseen, että tuomio oli väärä. Onhan nyt vähemmälläkin ajatustyöllä selvinnyt, että Okku oli toimitusjohtajana CW:ssä. Kait senkin onnettoman pitää jollakin konstilla itsensä elättää, vai kieltäisitkös senkin. Etkä nyt lukenut taaskaan ajatuksella juttuani. Protestoin vain kirjoituksesi kaltaista tyhjänpäiväistä soopaa, jota foorumi pursuilee.Montakos pyörää olet CW:stä ostanut, vai oletkos edes käynyt koko lafkassa. Tulee sun ja monen muunkin jutuista mieleen koulu/työpaikkakiusaus, jota ei saa millään poikki. Mulla ei ole minkäänlaista sympatiaa- ei Okkua eikä kyllä Tylyttäjääkään kohtaan. Sukset ovat menneet ristiin ja asiaa on jo kerran käyty alimmassa oikeusasteessa ja se on kantansa ilmaissut. Nämä kirjoittelut eivät asiaa mikskään muuta. Saattavat antaa hovioikeuden jäsenille kuitenkin ennakkoasenteen ja tiedon kuinka paljon mollauksen määrä todellisuudessa on.
Yritysmaailmassa on aina riskinsä ja konkurssin yhteydessä on harvoin voittajia, siipeensä saaneita kyllä.
Toi nyt oli ekäa viestini koko aiheeseen. En tiedä mihin kirjoitukseeni viittaat. Käynyt olen CW:ssä ja olisin kyllä joskus ostanut mopon jos käytännön asioista olisi päässyt sopuun. Jäi sitten ostamatta, mutta emmä siitä ole CW:tä moittinut missään. Tai jos olen, kaiva esiin, kun tuollaista väität. Entä itse, ja miten se tähän liittyy? Tai se että olenko kaikesta Tylyttäjän kanssa samaa mieltä? Etköhän itse eksy vähän topicista?
Toi omistuskuvio oli vaan sellainen, että heitin KYSYMYKSEN.
Ei kai näitä soopia ole ihan pakko lukea?