• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

customi bootsit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kotka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Kotka
confused_orig.gif
Minka merkkinen olisi kestävä perusbootsi customilla ajavalle?
sad_orig.gif
.Nykyiset ovat osoittautuneet kehnoiksi.
bawling.gif
 En muista bootsien merkkiä, mutta suutari sanoi, että kannattaa vaihtaa.
nixweiss.gif
Mm. koroista lähti musta väri purkautumaan ja valkoista muovia tuli esiin. Saumat irvistelee ja vasen bootsi on eri kokoinen kuin oikea venytyksistä huolimatta.
mad.gif

Hintakin oli aika arvokas mokomista rojuista
withstupid.gif
Otan mielelläni vastaan kokemuksia asian tiimoilta  
blush.gif

kotka

Tarviiko ne siis ehdottomasti olla bootsit? Mulla on käytössä sekä bootsit että maiharit ja kyllä fakta on, että päivittäisessä käytössä noi maiharit on lujemmat.

062802jumpie_prv.gif
kotka jatkaa bootsi aiheesta
nixweiss.gif
Nyt löytyikin bootsimerkki kun oikein tarkkaan katseli näitä rojuja.
crazy.gif
Merkki on Kentucky,s western
062802jumpie_prv.gif

Tarviiko ne siis ehdottomasti olla bootsit? Mulla on käytössä sekä bootsit että maiharit ja kyllä fakta on, että päivittäisessä käytössä noi maiharit on lujemmat.
Älä pete viitsi, tottakai pitää buutsit olla customistilla
omg.gif

Maiharit... joo-o...
biggrin.gif
Ei tässäkään asiassa järjellä ole mitään käyttöä, joten jätetään ne maiharit toiselle ryhmittymälle.

OK, bootsit kai sitte
biggrin.gif

Käsittääkseni parhaat bootsit saat Suomesta joko Helsingistä tai Tampereelta Bootfactorylta. Hinta ei ihan edullisin ole, mutta laatu siitäkin edestä hyvä.

BOOT FACTORY ja tuosta linkistä firman sivuille.

Kyllä miekii maihareilla ajellu olen mopoillessa...kuulumatta silti mihinkään.....'ryhmittymään'....ajokenginksi vallan mainiot.

Jep, maiharit on oivat ajoklopot, mutta vettä ei nekään tuppaa kestämään!  
crazy.gif
 Pitäisi varmaan hommata oiken sellaiset mopoiluun tarkoitetut ajosaappaat. Tietenkin niiden täytyy olla custom henkiset. Ehdotuksia?  
062802moto_prv.gif

smile_org.gif
Mä tilasi ihka kotimaiset Mänskän Kengästä ja hyvät on olluna. Tais maksaa peräti 58 €rkkii. Ja takuuhuollotkin pelaa loistavasti. Kattokaa netistä : Mänskän Kenkä
062802jumpie_prv.gif

Ja eikun
062802moto_prv.gif

Boot factoryn bootsit (kts peten linkki) lähes jatkuvassa käytössä 1,5 vuotta eikä moitteen sijaa. Tosin kyykyllä vaihteiden miellyttävään vaihtoon tarviis just pari senttiä isomman räpylän.

suutari Pekka Lahden Boot Factory, cobran popot on aika huonot pitemmalti jos mie omia katon...vasta noin 9 vuotta vanhat ja nyt niinku omaan jalkaan tehyt!
wink.gif
jokapaivasessa kaytossa ollu ja kaikkee mahollista kokenu ne buutsit! nyt kaipaa pienta remppaa tosin mut kyl ne viela kuntoon tulee!
cool.gif

cobra merkkiset buutsit on kasin tehty eika se oo mistaan sekunda nahasta tehty, lapivarjattya! ja tietty ne on nahkaa eika muovikorkoja oo! kannattaa tutustua!

sit tony moran buutsit on kans hyvia, mallistoo loytyy bikerille ja rokkarille (niita sikapoljin tyyppeja) ja taitaapi leather heaven diilata kans moran popjoa ton Billys gangin lisaks! Billy diilaa buutseja myos Mp messuilla!

mut hyvat kengat on ainaki Cobrat!
smile_org.gif

Joo, niinku mörkö sanoikin, niin noista muista bootseista Tony Morat kestää ees hetken. Mulla omat bootsit on nyt kai 6 vuotta ollu kovalla käytöllä liki päivittäin, osin mopoillessa ja osin ihan muuten vaan. Nyt tarviis viedä suutarille ja ommella hiukan pohjia paikalleen, sitte ne taas joitain vuosia kestää.

Mutta makuasioitahan nämä on, ja kyllä enemmän on tullu viimeaikoina ajettua maihareissa.

jokapaikkaan munki täytyy nokkani tunkee
tounge.gif

mulla on sekä maiharit että bootsit...joista maiharit on ehdoton!! pohjassa lukee Greenland greyhound..(merkki vissiin) ja ovat "helekutin vanahat"..mutta kyllä niillä on ajettu kaatosateessa tuntitolkulla ja tietty auringon kilossa:D

onhan ne kauheen raskaat ja jäykät, mutta parhaat kengät mitä mulla on koskaan ollu:D (ei kylläkään mitkään naiselliset..mutta onkopa tää harrastuskaan mikään "piikkikorko-pipertäjien-piiri"
biggrin.gif

mitä siitä miltä näyttää..vaan mistä jalat tykkää!
inlove.gif

suutari Pekka Lahden Boot Factory, cobran popot on aika huonot pitemmalti jos mie omia katon...vasta noin 9 vuotta vanhat ja nyt niinku omaan jalkaan tehyt!  
wink.gif
jokapaivasessa kaytossa ollu ja kaikkee mahollista kokenu ne buutsit! nyt kaipaa pienta remppaa tosin mut kyl ne viela kuntoon tulee!  
cool.gif

cobra merkkiset buutsit on kasin tehty eika se oo mistaan sekunda nahasta tehty, lapivarjattya! ja tietty ne on nahkaa eika muovikorkoja oo! kannattaa tutustua!
Mulla oli edelliset Pekka Lahdet 8 vuotta ja nyt on ollu uudet biker-malliset reilu vuoden. Vähän kalliit ostettaessa mutta kestää sen +10 vuotta joten hinta on vuotta kohti todella kohtuullinen. Ja näähän tosiaan vaan paranee vanhetessaan toisin ku kumitossut! Omat tilasin erikoisvärillä (sopivan ruskeet) ja öljynkestävillä paksummilla pohjilla. Vanhatkin on vielä tanssikunnossa, minkkiöljyy vaan sillon tällön pintaan. EI plankkia!! Ja kun monoja vie suutarille (ei minnekkään master minit ukolle) niin on mukava kuunnella ammattimiehen kehuja laatumonoista
biggrin.gif
!! Näitä voi todellakin suositella eikä pyöri nilkan ympärillä lipatessakaan. (testattu on)
crazy.gif

MORAT on itellä hyvin kestää ku välillä putsailee ja lankkailee kunnon saapas rasvalla esim. intin lankki

Mulla oli edelliset Pekka Lahdet 8 vuotta ja nyt on ollu uudet biker-malliset reilu vuoden. Vähän kalliit ostettaessa mutta kestää sen +10 vuotta joten hinta on vuotta kohti todella kohtuullinen. Ja näähän tosiaan vaan paranee vanhetessaan toisin ku kumitossut! Omat tilasin erikoisvärillä (sopivan ruskeet) ja öljynkestävillä paksummilla pohjilla. Vanhatkin on vielä tanssikunnossa, minkkiöljyy vaan sillon tällön pintaan. EI plankkia!! Ja kun monoja vie suutarille (ei minnekkään master minit ukolle) niin on mukava kuunnella ammattimiehen kehuja laatumonoista
biggrin.gif
!! Näitä voi todellakin suositella eikä pyöri nilkan ympärillä lipatessakaan. (testattu on)
crazy.gif

juu, monia muitaki merkkeja oon testannu mut lahen buutsit on kyl etusijalla! eraatki mehikossa tehyt La gran bota - merkkiset, olevinaan handmade - oli mulla kolme viikkoo uudesta ehjana...sit suutariin jotta ompeles saumat kiinni ja laita uutta pohjaa ja sensellasta! mulla on Cobraa ollu vaiks kuinka kauan ja parhaat handmade buutsit jotka ei paasta vetta lapi ja pitaa kuosinsa, ja paranee vanhetessaan! toiset la gran botan teravat oli sit vuoden sellasessa tois arvosessa kaytossa ja ja pohja repes melkeen kokonaan ja varpaat naky!
biggrin.gif
biggrin.gif

juu, monia muitaki merkkeja oon testannu mut lahen buutsit on kyl etusijalla! eraatki mehikossa tehyt La gran bota - merkkiset, olevinaan handmade - oli mulla kolme viikkoo uudesta ehjana...sit suutariin jotta ompeles saumat kiinni ja laita uutta pohjaa ja sensellasta! mulla on Cobraa ollu vaiks kuinka kauan ja parhaat handmade buutsit jotka ei paasta vetta lapi ja pitaa kuosinsa, ja paranee vanhetessaan! toiset la gran botan teravat oli sit vuoden sellasessa tois arvosessa kaytossa ja ja pohja repes melkeen kokonaan ja varpaat naky!  
biggrin.gif
biggrin.gif
No mun ekat bootsit oli just tommoset la gran botat ja terävät! Oli olevinaan ihan mielettömän hyvät ku ei muista silloin tiedetty! Kyllä niilläkin varmaan viitisen vuotta junnuna käppäiltiin, mut oli ne sit kanssa sen näkösetkin
crazy.gif
. En oo niitäkään pois heittäny, voi sitte eläkkeellä naureskella ja miettiä aikaa ennen Pekka Lahtea!
tounge.gif

Uudet popot on minullakin hankinnassa ja täytynee näiden kehujen innoittamana tutustua Pekka Lahden tuotteisiin. Luulisi löytyvän messuilta..

Back