Hintakin oli aika arvokas mokomista rojuista
kotka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Älä pete viitsi, tottakai pitää buutsit olla customistillaTarviiko ne siis ehdottomasti olla bootsit? Mulla on käytössä sekä bootsit että maiharit ja kyllä fakta on, että päivittäisessä käytössä noi maiharit on lujemmat.
Astellu mopoillessa...Kyllä miekii maihareilla ajellu olen mopoillessa...kuulumatta silti mihinkään.....'ryhmittymään'....ajokenginksi vallan mainiot.
Nyt kyllä yllätyt... mites olis mopomiehille tarkoitetut buutsitJep, maiharit on oivat ajoklopot, mutta vettä ei nekään tuppaa kestämään!Pitäisi varmaan hommata oiken sellaiset mopoiluun tarkoitetut ajosaappaat. Tietenkin niiden täytyy olla custom henkiset. Ehdotuksia?![]()
![]()
Mulla oli edelliset Pekka Lahdet 8 vuotta ja nyt on ollu uudet biker-malliset reilu vuoden. Vähän kalliit ostettaessa mutta kestää sen +10 vuotta joten hinta on vuotta kohti todella kohtuullinen. Ja näähän tosiaan vaan paranee vanhetessaan toisin ku kumitossut! Omat tilasin erikoisvärillä (sopivan ruskeet) ja öljynkestävillä paksummilla pohjilla. Vanhatkin on vielä tanssikunnossa, minkkiöljyy vaan sillon tällön pintaan. EI plankkia!! Ja kun monoja vie suutarille (ei minnekkään master minit ukolle) niin on mukava kuunnella ammattimiehen kehuja laatumonoistasuutari Pekka Lahden Boot Factory, cobran popot on aika huonot pitemmalti jos mie omia katon...vasta noin 9 vuotta vanhat ja nyt niinku omaan jalkaan tehyt!jokapaivasessa kaytossa ollu ja kaikkee mahollista kokenu ne buutsit! nyt kaipaa pienta remppaa tosin mut kyl ne viela kuntoon tulee!![]()
![]()
cobra merkkiset buutsit on kasin tehty eika se oo mistaan sekunda nahasta tehty, lapivarjattya! ja tietty ne on nahkaa eika muovikorkoja oo! kannattaa tutustua!
Mulla oli edelliset Pekka Lahdet 8 vuotta ja nyt on ollu uudet biker-malliset reilu vuoden. Vähän kalliit ostettaessa mutta kestää sen +10 vuotta joten hinta on vuotta kohti todella kohtuullinen. Ja näähän tosiaan vaan paranee vanhetessaan toisin ku kumitossut! Omat tilasin erikoisvärillä (sopivan ruskeet) ja öljynkestävillä paksummilla pohjilla. Vanhatkin on vielä tanssikunnossa, minkkiöljyy vaan sillon tällön pintaan. EI plankkia!! Ja kun monoja vie suutarille (ei minnekkään master minit ukolle) niin on mukava kuunnella ammattimiehen kehuja laatumonoista!! Näitä voi todellakin suositella eikä pyöri nilkan ympärillä lipatessakaan. (testattu on)![]()
![]()
juu, monia muitaki merkkeja oon testannu mut lahen buutsit on kyl etusijalla! eraatki mehikossa tehyt La gran bota - merkkiset, olevinaan handmade - oli mulla kolme viikkoo uudesta ehjana...sit suutariin jotta ompeles saumat kiinni ja laita uutta pohjaa ja sensellasta! mulla on Cobraa ollu vaiks kuinka kauan ja parhaat handmade buutsit jotka ei paasta vetta lapi ja pitaa kuosinsa, ja paranee vanhetessaan! toiset la gran botan teravat oli sit vuoden sellasessa tois arvosessa kaytossa ja ja pohja repes melkeen kokonaan ja varpaat naky!![]()
![]()
No mun ekat bootsit oli just tommoset la gran botat ja terävät! Oli olevinaan ihan mielettömän hyvät ku ei muista silloin tiedetty! Kyllä niilläkin varmaan viitisen vuotta junnuna käppäiltiin, mut oli ne sit kanssa sen näkösetkinjuu, monia muitaki merkkeja oon testannu mut lahen buutsit on kyl etusijalla! eraatki mehikossa tehyt La gran bota - merkkiset, olevinaan handmade - oli mulla kolme viikkoo uudesta ehjana...sit suutariin jotta ompeles saumat kiinni ja laita uutta pohjaa ja sensellasta! mulla on Cobraa ollu vaiks kuinka kauan ja parhaat handmade buutsit jotka ei paasta vetta lapi ja pitaa kuosinsa, ja paranee vanhetessaan! toiset la gran botan teravat oli sit vuoden sellasessa tois arvosessa kaytossa ja ja pohja repes melkeen kokonaan ja varpaat naky!![]()
![]()