• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Custom kimppakivaa PK seudulla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jolanda
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
062802moto_prv.gif
Hieno juttu, kohtahan meitä on jo monta!
Tulkaa vähän aikaisemmin että ehditään vähän jutella ja tutustua.
Minä olen paikalla puoli kaksitoista.

Ok, katsotaan jos sitä paikalle eksyis. Tarkoituksena olis paremmin juurikin tutustua ajoreitteihin, näin hiljattain pk-seudulle muuttaneena tämä voisi sopia hyvinkin.

Ok, katsotaan jos sitä paikalle eksyis. Tarkoituksena olis paremmin juurikin tutustua ajoreitteihin, näin hiljattain pk-seudulle muuttaneena tämä voisi sopia hyvinkin.
062802moto_prv.gif
Olen toisen polven stadilainen joka itsekin opettelen vasta näitä
pikkuteitä. Olo on kuin ulkomailla, kun pieniä maalaisteitä ajelee. Eihän niille ole muuten asiaa kuin näin huvinvuoksi moottoripyöräillessä.
Tilauksessa on navigaattori pyörään, siitä se vasta hauskuus alkaa. Kartasta aamulla lataa reitin laitteeseen ja lähtee ajelemaan, helppoa. Eikä tarvitse hermoilla ettei kotia takaisin löytäisi.

062802jumpie_prv.gif
Hienosti meni!
Kiitos kaikille kuudelletoista pyörälle ja muutamalle kyydissä olleelle jotka otitte osaa ensimmäiseen Kimppakivaa-ajeluun. Porukkaa tuli yllättävän paljon.
Näytti siltä että myös viihdyitte, joten jatketaan samoissa merkeissä.

Sovittuna on siis ainakin 24.5. sunnuntain Fiskarssin reissu, josta tiedotan myöhemmin lisää.

Laitan viestiä jos vaikka jo ensi sunnuntaina taas mentäis..
Oli kiva saada uusia tuttuja!

Tietysti tänään tuli äitienpäivästäkin tiedotus emännältä, ettei tarvi kuvitella pyörän selkään pääsevänsä. Ainakaan niihin aikoihin kuin nyt ajelitte, aamupäivällä korkeintaan...

Tuo Fiskarssi kuulostaa myös kivalta, toivottavasti aikataulut natsaa niin että pääsisi näihin messiin. Ja toivottavasti muodostuvat ihan tavaksi nämä "köröttelijöiden" ajot
smile_org.gif

Kiitokset veturile täältäkin
062802moto_prv.gif

Fiskars taitaa khyl jäädä väliin, taitaa olla keula kohti Köpistä silloin.
Mutta sit seuraavalla kerralla, messissä taas.

Häätyy kiitellä täälläkin Jolandaa ja kaikkia mukana olleita. Mukavaa porukkaa ja mikäs se minun siellä peränpitäjänä oli ajella.
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Back