• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ctek:stä kokemuksia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tauski
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
My Webpage

vois olla hankinta listalla
smile_org.gif
soiva peli varmaan.

Näkyi olevan HongKongissa (Kerava) kaupan alle 40 egee (XS 800).
Itse käyttänyt kahden pyörän seisonta-ajan lataukseen pari vuotta ja tyytyväinen olen ollut.

3600:sta kokemuksia parin vuoden ajalta. Nytkin LT huilaa tallissa CTEK kytkettynä töpseliin. Loistava vekotin! Pyörä on aina tuohon kytkettynä (kesät, talvet) kun on tallissa. Ei tartte miettiä akun tyhjentymistä...

HUOM. Uudemmissa CAN-väyläisissä pitää kytkeä suoraan akkuun. Nuo akkujohdot tulevat jo laturin mukana.

sanokaas ny tyhmä kun oon
confused_orig.gif
mites tuo laite kytketään? niinku mopoon tai autoon? on jäänyt vähän epäselväksi.

confused_orig.gif
mites tuo laite kytketään? niinku mopoon tai autoon? on jäänyt vähän epäselväksi.
Eiköhän se ihen akkuun kytketä, niin kuin normaalikin laturi. Näyttää paketissa olevan valmiiksi tuollainen apujohto missä on pikaliitin kytkentää varten.

Kysymys takaisin. Onko motonetin myymä XS-mallisto sama juttu kuin CTEK:in www-sivuilla olevat US-mallit?

-Mikko

confused_orig.gif
mites tuo laite kytketään? niinku  mopoon tai autoon? on jäänyt vähän epäselväksi.
Eiköhän se ihen akkuun kytketä, niin kuin normaalikin laturi. Näyttää paketissa olevan valmiiksi tuollainen apujohto missä on pikaliitin kytkentää varten.

Kysymys takaisin. Onko motonetin myymä XS-mallisto sama juttu kuin CTEK:in www-sivuilla olevat US-mallit?

-Mikko
Joku oli sitä mieltä, että Claes Ohlssonkin myy samaa laitetta eri nimellä...

confused_orig.gif

-Mikko
Jossain myös varoiteltiin "halvoista" kopioista. En tunne Ohlssonin laitetta, mutta olisko se tuollainen kopio?

confused_orig.gif
mites tuo laite kytketään? niinku  mopoon tai autoon? on jäänyt vähän epäselväksi.

-Mikko
Jossain myös varoiteltiin "halvoista" kopioista. En tunne Ohlssonin laitetta, mutta olisko se tuollainen kopio?
En tiiä. Kunhan totesin jonkun heittämän "tiedon".

Se 3600 mainosten mukaan hallitsee kylmätilalatauksen, mitä se sitten tarkoittaneekaan. Itellä 3600 malli parhaillaan ylläpitää tallissa mopon akkua.

3600:n luotan. On pitänyt akut täynnä ja kunnossa, ainakin luulen niin , koska ei ole tarvinnut uusia akkuja, moniin vuosiin.
033102beer_1_prv.gif

confused_orig.gif

-Mikko
Ei ole kopio vaan C-tekin Olssonille valmistama oma malli.
Olen käynyt takuuasioissa C-tekillä Vikmanshyttanissa ja kysyin tuosta "Zafir 90" jota C Olsson myy.
Kertoivat sen olevan suunnileen sama kuin tuo 3600 malli hieman "pienempi" max jännite??, no kuitenkin niin, että jos oikein isoja pattereita lataa niin menee kauemmin aikaa.
smile_org.gif

Back