• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Cruisailetko minimaalisilla ajovarusteilla...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Cyberias
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Cruisailetko minimaalisilla ajovarusteilla... - esim.taajamassa?

• Kyllä

Ääniä: 0 0,0%
  • Sillointällöin

Ääniä: 1 100,0%
  • En koskaan, aina ajovarusteet ylle!

Ääniä: 0 0,0%

• Ääniä yhteensä
    1
062802moto_prv.gif
Kamat päälle .. ei sitä koskaan tiedä mitä sattuu

Ei koskaan tiedä mitä sattuu tien päällä, huonommalla tsägällä
voi saada asfalttiihottumaa tai jonkun möttiäisen nahkaansa
nixweiss.gif

Kuten toisessa gallupissa jo sanoin, kun pari kertaa kaatuu niin niitä ajokamoja alkaa arvostamaan ihan uudella tavalla. murtuneen ranteen, solisluun ja nilkan takia...
buttrock.gif

Tää Suomen kesä kun on onneksi näin viilee niin ei tuu mieleenkään lähtee ilman kamoja liikenteeseen
biggrin.gif

Kesäheilteillä nurkissa ajellessa keveimmillä varusteilla linjaa farkut nahkatakki yms. Mutta muuten ajokuteet niskaan...
062802moto_prv.gif

Asia mitä en halua oppia / kokea kantapään kautta, joten kyllä ajotakki + hanskat ja kypärä löytyvät aina  
062802moto_prv.gif
, matkan pituudesta riippumatta  
cool.gif

Housut taas vaihtelee sään mukaan, ei kuitenkaan koskaan ohuet!

Kylillä kun ajelen,sillo mulle riittää farkut+rotsi(pl.kevät kelit),mut aina on ajokengät jalassa!!Jos etemmäs menen,silloin kyllä on kelistä riippuen joko goret tai nahat yllä.

Joskus todella harvoin olen ajanut stadissa t-paita päällä, useimmiten on ainakin farkkurotsi tai nahkatakki päällä. Farkut on silloin jalassa. Kenkinä olen tuolloin pitänyt Sievin nahkaisia, varrellisia työkenkiä, joissa naulaanastumis- ja varvassuojat.
Etelässä(Kreikka, Turkki, Espanja) olen ajanut ilman kypärääkin muutamia tuhansia kilometrejä...
Ajopuku tulee päälle epävakaisella säällä ja pidemmällä reissulla.

Kossina tuli ajeltua Kyproksella vain uikkarit jalassa vasemmanpuoleisen liikenneruuhkan seassa = hullu!
biggrin.gif

Nyt ei enää... Kamppeet päälle!
wink.gif

Kaupungilla tulee välillä pyörittyä farkuissa ja ohuemmassa takissa, muuten pääsääntösesti kunnolliset ajovermeet yllä.

Kylillä tulee joskus ajeltua farkut ja ajotakki päällä ja tietty potta päässä mut vähänkään pitemmälle ni ajohousut kanssa jalkaan.

Eiköhän sitä tule työmatkaa heitettyä vähän kevyemmissä kamoissa vallankin jos lämmin kesä tiedossa, kumminkin joku pitkähihainen (farkkutakki tms) ettei nyt ihan t-paidassa. Tuli hommattua kakkospottakin kaupunkikruiseja varten, avonaisempi siis.

Back