Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
+1Hyviä renkaita ja hintakin kohdillaan.
+1Road-attackit olleet alla nyt about 4000km ja ERITTÄIN hyvältä tuntuu. Oma ajo on kohtuu vauhdikasta ja mutkia tulee kanttailtua välillä aika jyrkässäkin kulmassa.
Maailmalta noista olen lukenut (ja voin allekirjoittaa "väittämät") että erittäin pitävät, lämpenevät hyvin nopeasti ja myös sadekelillä pito on hyvä. Ja näinpä on tuntunut tosiaan olevan.. jos vertaan edelliseen rengassatsiin jotka olivat Pilot roadit, niin huomattavasti paremmilta nämä tuntuvat, pitoa tuntuu olevan enemmän ja luottoa näin renkaisiin tätä kautta enemmän. Näin ainakin ysiärrän alla siis.
Jos et mikään nopeen ryhmän Rossi ole, niin pärjää myös hyvin satunnaisilla ratareissuilla noilla, näin meinasi eräs tuttu joka on harrastanut myös ratailua noilla. Itse olen tuosta viisaampi kun ens kuun aikana lähden varmaankin Motoparkkiin testaan attackien pitoa.
Jos sporttipyörä alla, niin laittaisin suorilta sport-sarjan renkaat. Forcet johonkin cruisailuun![]()
Luin jostain että noiden välillä on todella tuntuvat erot. Contilla on moottoripyörän renkaiden valmistustekniikat ilmeisesti parantuneet tuntuvasti noista Forceista näihin ihan uusiin malleihin. Ei voi juttujen mukaan puhua samana päivänä kyseisista rinkuloista. Eli jos ajosi on ns. sporttisempaa ja tykkäät kanttailla, niin laita sport-sarjaa alle.
- P