• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Concept + Progrip

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Concepti huurtuu mainosten lupauksista huolimatta. Taitaa olla alaosastaan liian tiivis.

Visiirin pinnassa on jonkinlainen kovetepinnoite, näkyy hieman lohkeilleen alareunasta. Kysymys onkin, pysyykö Progrip-kalvo visiirissä? Vai lohkeileeko pinnoite Progrip-kalvon liiman mukana irti visiiristä?

Entäpä jos poistaa kalvon, niin lähteekö visiirin alkuperäinen pinnoite lohkeilemalla liiman mukana? Mitenkäs alkuperäinen visiiri silloin? Jos alkuperäiseen visiiriin jää poistetun kalvon liimareunuksen kohdalle lohkeillut pinta, niin tarttuuko siihen kaikki töhnä ja tarkoittaako se silloin uuden visiirin hankintaa?

Onko kokemuksia?

cool.gif
osta uusi visiiri.... itse osti ja ei sitten huurru..

kypärä on uusi, ollut käytössä 1,5 kk. Ja huurtunut alusta saakka lämpimimpiä aurinkoisia päiviä lukuunottamatta.

Ihme juttu??? Mulla myös uusi concept, 1.5 kk ja 3400 km. Aurinkoa, sadetta, kylmää, lämmintä, matka- ja taajama-ajoa kaikki räppänät kiinni, EI HUURRETTA. Hiukan kertynyt joskus kosteutta visiirin alareunaan (ei näkökentässä) ja hävinnyt hetkessä raottaessani visiiriä. Mistä ostettu, selvä takuujuttu. Minusta ainakin tuo pinnoitekalvo on ihan toimiva, tiiä häntä miten kauan. Ilmeisesti sen saa myös tuhottua aika helposti. Paras systeemihän kuitenkin on tiivis tuplavisiiri ilmaraolla (esim. pinlock), tasoittaa lämpötilaeroja ja luonnollisesti huurtuu myös vähemmän.

Minulla viimekesän ajettu concept, ei huurtunu viime kesänä oli keli mikä tahansa. Tänä keväänä alkoi ongelmat, alle 10 asteen lämpötolassa huurtuu jos ei ole raollaan. en ole pessyt visiiriä kuin vedellä, ulkopinnassa käytän optikolta ostettua huurteen esto ainetta ( ei huurru ulkoa). En tiedä pitäskö investoida uuteen visiiriin, mitään havaittavaa ei näy visiirissä olevan, mutta ei vain toimi samoin kuin viime kesänä.
omg.gif

Visiirin pinnassa on jonkinlainen kovetepinnoite, näkyy hieman lohkeilleen alareunasta.
Visiirissäsi on selkeesti vikaa. Conceptien visiireissä on ollut eriä joissa pinnoite lähtee hilseilemään tai lohkeilemaan irti reunoista. Olen jokusen sellaisen nähnyt. Myyjä/maahantuoja vaihtaa takuuna sulle uuden visiirin.

Mulla on Conceptissa menossa 4. vuosi ja 4. visiiri ja yksikään ei ole huurtunut kuin +4 asteen sadekelillä. Silloinkin on riittänyt visiirin avaaminen "city" -asentoon eli etusuunnassa kaks milliä auki. Silmä- ja aurinkolasien huurtumisen esto onkin ollut paljon hankalampaa kuin visiirin.

Back