• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Clovetacts

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja oili
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Bikessä oli varuste esittelyssä jonkinlaiset ajohanskaan liimattavat näppylät, joiden avulla voi sitten käyttää puhelinta hanskat kädessä. Niitä piti olla Amazonissa myynnissä, mutta en minä niitä mistään löydä :kääk:Onkos muuten mitään muuta konstia tiedossa, miten hanskaongelma ratkeaa?

oili sanoi:
Bikessä oli varuste esittelyssä jonkinlaiset ajohanskaan liimattavat näppylät, joiden avulla voi sitten käyttää puhelinta hanskat kädessä. Niitä piti olla Amazonissa myynnissä, mutta en minä niitä mistään löydä :kääk:Onkos muuten mitään muuta konstia tiedossa, miten hanskaongelma ratkeaa?

Löytyy Amazonista esim. tuosta

Ja valmistajan omat sivut

oili sanoi:
En kyllä ymmärrä miksi en löytänyt, mutta kiitos :respect::tyhmäminä:

Clove = (mauste)neilikka

Glove = hanska

Ebay ja amazon on niin tukossa roinaa että yksinkertainen kirjoitusvirhe niin et löydä mitään... arvaas monta kertaa oon ettiny silmät ristissä yötä myöten mm "vikkuja" turhaan ja ihmetelly miksei löydy...

Rekkamasa sanoi:
Clove = (mauste)neilikka

Glove = hanska

Ebay ja amazon on niin tukossa roinaa että yksinkertainen kirjoitusvirhe niin et löydä mitään... arvaas monta kertaa oon ettiny silmät ristissä yötä myöten mm "vikkuja" turhaan ja ihmetelly miksei löydy...

:doh:

Back