• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Closer to edge dvd

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Motohtori
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Kymiläinen
Hei.

Himottaisi saada joulun pyhien iloksi elokuva kivijalka kaupasta. Oletteko ostanneet omanne? Aivan käsittämättömiä äijiä nuo TT heput.:WAZAAP:
Saisi leffan katselu veret taas liikkeelle raamatun (Bike lehden luettelo 2014) lukemisen rinnalla.

Viime syksynä tuo tais tulla cdon:ilta tilattua tämä ja jäin heti koukkuun tähän RR touhuun. On tullut tämäkin leffa jo katsottua 6-7 kertaa vuoden sisään :grin: Ainut miinus tuossa tietysti oli suomenkielisten tekstien uupuminen mutta saa tossa lähes kaikesta selvää, Guy Martinin kärryillä pysyminen on kyllä suht vaativaa.

Blu-ray & 3D versio tuli hommattua amazonista vuos kaks takaperin. Enkku teksteillä pysyy onneksi Guyn ajatuksenjuoksussa mukana :D

Semyorka sanoi:
Blu-ray & 3D versio tuli hommattua amazonista vuos kaks takaperin. Enkku teksteillä pysyy onneksi Guyn ajatuksenjuoksussa mukana :D

Jep, yritin katsoa ilman tekstityksiä aluksi, mutta pakko oli nöyrtyä ja laittaa tekstitys päälle.. Ei tuosta Martinista muuten saanu mitään tolkkua!:D

Jos meinaa ostaa tuon leffan ja kotoa löytyy 3D-vehkeet, niin suosittelen ehdottomasti ostamaan 3D-version!!:orgmp:

vanha sanoi:
Jep, yritin katsoa ilman tekstityksiä aluksi, mutta pakko oli nöyrtyä ja laittaa tekstitys päälle.. Ei tuosta Martinista muuten saanu mitään tolkkua!:D

Jos meinaa ostaa tuon leffan ja kotoa löytyy 3D-vehkeet, niin suosittelen ehdottomasti ostamaan 3D-version!!:orgmp:

Ja tuolla Martinilla on aikamoinen puheripuli muutenkin.

On muutenkin kaverilla asenne kohdillaan, kuten elokuvan lopussa käy ilmi :)

Finnkinohan julkaisi juuri tämän dokkarin suomenkielisin tekstein. Katsoin taannoin englanninkielisen version ja nyt täytyy katsoa uudestaan tekstitettynä...

3D-bluray löytyi mulle pukin kontista, mikä jo itsessään herätti paljon iloa... Mutta boksin sisälle oli vielä taiteltu vapaamuotoinen lahjakortti - pääsen lahjojan piikkiin 2014 tai 2015 seuraamaan TT:tä paikan päälle lentoineen majoituksineen lippuineen (kuulemma ois 'saaren viimeinen vapaa hotellihuone' alustavasti jo bookattuna ens kevääksi mua varten) :WAZAAP:
Ja pitääpä käydä joulubonuksilla hakemassa kaupasta 3D-tykki niin pääsee leffakin oikeuksiinsa :wanna:

Roark sanoi:
.. boksin sisälle oli vielä taiteltu vapaamuotoinen lahjakortti - pääsen lahjojan piikkiin 2014 tai 2015 seuraamaan TT:tä paikan päälle lentoineen majoituksineen lippuineen (kuulemma ois 'saaren viimeinen vapaa hotellihuone' alustavasti jo bookattuna ens kevääksi mua varten)

Eikös tää kuuluis johonkin v*ttuilu ketjuun? :thumbsup:

Onko kukaan vielä löytänyt tätä piuhaa Suomesta? Finnkinon on näemmä 5.12 tämän julkaissut, mutta esim. makuuni ei ole noteerannut enkä löydä paikkaa missä tämä olisi myynnissä...

Roark sanoi:
3D-bluray löytyi mulle pukin kontista, mikä jo itsessään herätti paljon iloa... Mutta boksin sisälle oli vielä taiteltu vapaamuotoinen lahjakortti - pääsen lahjojan piikkiin 2014 tai 2015 seuraamaan TT:tä paikan päälle lentoineen majoituksineen lippuineen (kuulemma ois 'saaren viimeinen vapaa hotellihuone' alustavasti jo bookattuna ens kevääksi mua varten) :WAZAAP:
Ja pitääpä käydä joulubonuksilla hakemassa kaupasta 3D-tykki niin pääsee leffakin oikeuksiinsa :wanna:

Mun oli viallinen, ei siellä tollasta matkaa ollut... On muuten huikea ja ajatuksia herättävä filmi. :WAZAAP:

vanha sanoi:

Ei siitä Martinin pojasta meinaa saada selvää kaikki paikallisetkaan, ainakin näin yksi brittifani minulle siellä viimeksi käydessä sanoi. Guy vääntää vissiin jotain oman kotiseutunsa murretta siihen malliin että Turun murre on siihen verraten ihan kirjakieltä. Video on kyllä hieno ja tavoittaa aika hyvin kisan henkeä, mutta menkää paikan päälle niin fiilis on jotain ihan uskomatonta. Majapaikat ens keväälle kannattaisi jo olla tähän aikaan sitten hankittuna, jos ei telttailua meinaa harrastaa.

santerik sanoi:
Onko kukaan vielä löytänyt tätä piuhaa Suomesta? Finnkinon on näemmä 5.12 tämän julkaissut, mutta esim. makuuni ei ole noteerannut enkä löydä paikkaa missä tämä olisi myynnissä...

Gigantti Raisio
http://www.gigantti.fi/product/elok...vat/BD3DTT3D/tt-closer-to-the-edge-3d-blu-ray

Viihdemaa Hki
http://viihdemaa.fi/tuote/elokuvat/51060BR/tt__closer_to_the_edge_(3d_bluray)_(single_disc)
http://www.viihdemaa.fi/tuote/elokuvat/40060BR/tt__closer_to_the_edge_(single_disc)/

Viimeksi muokattu:
Allekirjoittanut voi luopua motoristivelihintaan (kahdesti katsottu) DVD+BlueRay -paketista, jos kiinnostaa :)

Kävin katsomassa tuon 3D-näytöksenä elävissä kuvissa ja sen jälkeen ei mikään tunnu oikein miltään.

On muuten liikuttavin pätkä mitä oon ihan hetkeen kattonu, suosittelen. :;):

Tsetsori sanoi:
Allekirjoittanut voi luopua motoristivelihintaan (kahdesti katsottu) DVD+BlueRay -paketista, jos kiinnostaa :)

Kävin katsomassa tuon 3D-näytöksenä elävissä kuvissa ja sen jälkeen ei mikään tunnu oikein miltään.

Hoi, tsek YV. Täällois asiakas!

Back