Onko kellään kokemuksia otsikon moottoripyörästä. Olen ottanut kylmät tyypit viimeksi tänään. Vertailulaitteeksi voisi ottaa Hondan CRF 300 L mallin tai vanhemman CRF 250 L mallin. Hintaahan tällä CFMOTO:lla on 4700€ sisältäen ABS jarrut etupyörään sekä tavaratelineen. Olisi kevyt ja suhteellisen matala (840 mm) satulan korkeudeltaan.
Lähes samassa hintaluokassa on sitten Honda GB350 vajaan 6000 Euron hinnaltaan. Edellinen kiinalainen sopisi erinomaisesti soratie ajeluun, jälkimmäinen on sitten Made in Japan retro. CFMOTO:n saisi liikenteeseen heti, Hondan vasta ensi kesänä.
Suorituskyvyltään taitaa kiinalainen viedä voiton. Mutta Honda on enemmän "oikea" moottoripyörä. Molemmat sopisivat tällaiselle vanhahkolle mp-harrastajalle?
Lähes samassa hintaluokassa on sitten Honda GB350 vajaan 6000 Euron hinnaltaan. Edellinen kiinalainen sopisi erinomaisesti soratie ajeluun, jälkimmäinen on sitten Made in Japan retro. CFMOTO:n saisi liikenteeseen heti, Hondan vasta ensi kesänä.
Suorituskyvyltään taitaa kiinalainen viedä voiton. Mutta Honda on enemmän "oikea" moottoripyörä. Molemmat sopisivat tällaiselle vanhahkolle mp-harrastajalle?