Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tsekkaa vielä huolella, että saat äänet ulos Bluetoothin kautta jos sitä kautta olet niitä haluamassa. Suurella todennäköisyydellä profiililistasta puuttuu Headset profile (eli HSP). Semmoista tietoa löytyi noin äkkiseltään, että Hands free profile puuttuu ja että Bluetooth olisi tuossa laitteessa vain TomTom Plus -palvelujen dataliikennettä varten.Gigantti myy tuota XL tomppaa 99:llä ja siinä olisi ilmeisesti Bt, joka vähentäisi tarkan näkemisen tarvetta.
Tulee. Mun mielestä ihan hyvin on pelannut, ainakin nyt sen 2000 km mitä tuo on tangossa istunut. Vetskari on jämäkän oloinen ja siihen pitää orientoitua että ei kovasti kosketusnäyttöä pysty tönimään ja että aurinko heijastaa välillä. Mulla toi halpis Photonav:lla ei onnistu mikään muu kuin sormella scrollaaminen ja virhekosketus.Ihan yksinkertaisesti,tuleeko siitä mitään, jos tuonne lyö autonavin.
Siis oikeasti sateessa/auringossa, meneekö hermot virtajohtojen kanssa yms.
Tarkennettakoon tosiaan että itse Photonavia en ole käyttänyt minuuttiakaan, sen käytöstä en osaa sanoa. Kyseisessä kikottimessa TomTomia käytän itse.Mulla toi halpis Photonav:lla ei onnistu mikään muu kuin sormella scrollaaminen ja virhekosketus.
Itsekin hankin omaan pyörääni nuo bags connection -telineen ja laukun.Ihan yksinkertaisesti,tuleeko siitä mitään, jos tuonne lyö autonavin.
Siis oikeasti sateessa/auringossa, meneekö hermot virtajohtojen kanssa yms.
Minullakin on tuo Otterbox mutta siinä on tuo kosketus "kalvo" tiivistetty vain aukon reunoilta eli laitteen pitää vastata kosketusaukon reunoihin, muuten se vuotaa. Varsinkin kun sitä pitäisi pystyä painaa kosketus näytöllisissä vehkeissä. Itse tein kovasta vaahtomuovista kauluksen nokialaisen ympärille että sain sen jotenkin tiiviiksi.Tilasin Amerikasta asti tuon Otterbox 2600. Tuli maksamaan n. 40 taalaa.