• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Celly flexbike

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja oili
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Raisio
Ihan yksinkertaisesti,tuleeko siitä mitään, jos tuonne lyö autonavin.
Siis oikeasti sateessa/auringossa, meneekö hermot virtajohtojen kanssa yms.

Cellystä en tiedä, mutta aika vastaava BagsConnectionin on käytössä.

Pikku sateen kestää hyvin, ihan kaatoroiskeessa saattaa alkaa päästämään kosteutta sisään. Virtajohto ei ainakaan minua ole mitenkään häirinnyt, muuta kuin ettei tupsy kestä ainakaan vettä ja sen saa repiä irti sateen alkaessa.

Tuli vain mieleen, kun Gigantti myy tuota XL tomppaa 99:llä ja siinä olisi ilmeisesti Bt, joka vähentäisi tarkan näkemisen tarvetta.

Ei näkeminen ole ongelma ollut, Photonav(tomtom) minulla on. Aivan suoraan jos aurinko paistaa, joutuu hieman kädellä varjostamaan. 90% ajasta näkee ihan hyvin navin ilman äänipölinöitäkään.

Gigantti myy tuota XL tomppaa 99:llä ja siinä olisi ilmeisesti Bt, joka vähentäisi tarkan näkemisen tarvetta.
Tsekkaa vielä huolella, että saat äänet ulos Bluetoothin kautta jos sitä kautta olet niitä haluamassa. Suurella todennäköisyydellä profiililistasta puuttuu Headset profile (eli HSP). Semmoista tietoa löytyi noin äkkiseltään, että Hands free profile puuttuu ja että Bluetooth olisi tuossa laitteessa vain TomTom Plus -palvelujen dataliikennettä varten.

BT on noissa (ainakin halvimmissa) yleensä puhelimeen liittämistä varten. Toimivat vain puhelimen kaiuttimena ja HF-laitteena.

Tosin useinmiten mustakin se näytön näkeminen riittää.

Tulee. Mun mielestä ihan hyvin on pelannut, ainakin nyt sen 2000 km mitä tuo on tangossa istunut. Vetskari on jämäkän oloinen ja siihen pitää orientoitua että ei kovasti kosketusnäyttöä pysty tönimään ja että aurinko heijastaa välillä. Mulla toi halpis Photonav:lla ei onnistu mikään muu kuin sormella scrollaaminen ja virhekosketus.

Itsellä oli mion autonavi otterbox 2600 laatikossa.

Muistaakseni tuo XL tomppa mahtuu nätisti tuohon, ja on vesitiivis.
Riippuen tietenkin siitä miten laturin johdon läpivienti on toteutettu.

Arvokkaita tippejä, kiitos niistä
smile_org.gif
Jos tuosta XL2:sta tosiaan puuttuu mahdolisuus parittaa se kypäräpuhelimen kanssa, niin jääköön kauppaan.

Itsekin hankin omaan pyörääni nuo bags connection -telineen ja laukun.
tämä ja tämä

Kuvan perusteella voisin myöhemmin hankkia riderin ja se menisi suoraan tuohon telineeseen, nyt tyydyn pitämään laukussa XL Classicia...

Tilasin Amerikasta asti tuon Otterbox 2600. Tuli maksamaan n. 40 taalaa.
Minullakin on tuo Otterbox mutta siinä on tuo kosketus "kalvo" tiivistetty vain aukon reunoilta eli laitteen pitää vastata kosketusaukon reunoihin, muuten se vuotaa. Varsinkin kun sitä pitäisi pystyä painaa kosketus näytöllisissä vehkeissä. Itse tein kovasta vaahtomuovista kauluksen nokialaisen ympärille että sain sen jotenkin tiiviiksi.

Ram mount aquabox olis parempi kun siinä se kalvo tulee kotelon reunoille asti.
linkki

Back