• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Cebari 600F3

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Marski2805
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Parainen
Tervehdys!
Olisko antaa vinkkejä mistä alkaa vikaa etsimään!
Kyseessä vm.96 600F3 cebari.
Isolla vaihteella kun vääntää kahvan pohjaan 7k kiekoilla kone röpöttää ja vauhti hiipuu,mutta jos kahvaa vääntää hissukseen niin kiekat nousee ja kone kukkuu nätisti.
Muuten käypi nätisti.
Itse epäilisin polttoaine pumppua mutta vähän kallis kokeilu.Kokemuksia vastaavastasta???

Kiitos

Marski2805 sanoi:
Tervehdys!
Olisko antaa vinkkejä mistä alkaa vikaa etsimään!
Kyseessä vm.96 600F3 cebari.
Isolla vaihteella kun vääntää kahvan pohjaan 7k kiekoilla kone röpöttää ja vauhti hiipuu,mutta jos kahvaa vääntää hissukseen niin kiekat nousee ja kone kukkuu nätisti.
Muuten käypi nätisti.
Itse epäilisin polttoaine pumppua mutta vähän kallis kokeilu.Kokemuksia vastaavastasta???

Kiitos

Minä epäilen kaasareita. Tukossa, kalvo rikki tms. Et kertonut paljon on mopolla ajettu.

-tuomas.

Mopolla ajettu n. 68tkm.Ammattilainen putsannu kaasarin parisen vuotta sitten,joten tuskin tukossa.Kalvot unohdin kokonaa.

Ilmansuodatinkin vois tollasta tehä jos täysin tukossa. Se bensapumpun toiminnan pystyy testaamaan helposti, letku irti kaasarista, virrat päälle ja katsoo tuleeko bensaa riittävää tahtia, johonkin pulloon tietty. En muista pitikö koneen olla käynnissä. Siihen oli joku ihan arvokin tahdille, millä pitäis bensaa tulla, olisko jotain luokkaa 0,7l/min. Jostain löytynee ohjeet..

Yksinkertaiset asiat tarkastettu?
-tulpat
-tulpan johdot
-tulpan hatut
-akkukaapelit hyvin kiinni

vastaavaa ongelmaa oli joskus itsellä CX:ssä, kun tulpan hatut ei oikein päästänyt virtaa läpi.
CB350 kävi oikukkaasti kun toinen akkukaapelin ruuvi oli löysällä.

jussi

Back