• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

CBR600RR '07

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hannula
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Hannula

Kouluttaja
MotOrg ry jäsen
Rata ja koulutus
2007CBR600RR_1r.jpg

Ei paha ollenkaan! Katteet näyttävät silmään hieman kevyemmiltä,mutta pakoputkelle menevät jäähdytysritilät loistavat poissaolollaan? Weird..
nixweiss.gif

Edelleen ihmetyttää pakoputken jäähdytysripojen puuttuminen.Onkohan ne vanhemmissa vaan "komian takia"
biggrin.gif

Edelleen ihmetyttää pakoputken jäähdytysripojen puuttuminen.Onkohan ne vanhemmissa vaan "komian takia"  
biggrin.gif
Ainakin mun mopottimessa taitaa olla vaan ulkonäkö jutska, se toinen ritilä on umpinainen, ja toisessa voi kurkistaa jarrunesteen pinnankorkeuden muistaakseni.
pyörä siis 600 RR - 04

vielä kuvasta sen verran, että mitään uusia ideoita ne ei näytä keksivän noille peileille ja takapään vilkku/kilpitelineelle, jotka mielestäni ne väärällä tavalla silmiin pistävät osat, muuten niin täydellisessä pyörässä
bowdown.gif

Hyvältä näyttää, pitkästä aikaa Honda näyttää onnistuneen muotoilussa ja maalauksissa ihan mukavasti. Toivottavasti suorituskyky vakiona on myös hyvä. HRC kitillähän tuosta varmaan saa aivan mahdottoman ratamenijän..

biggrin.gif
Ainakin mun mopottimessa taitaa olla vaan ulkonäkö jutska, se toinen ritilä on umpinainen, ja toisessa voi kurkistaa jarrunesteen pinnankorkeuden muistaakseni.
pyörä siis 600 RR - 04

vielä kuvasta sen verran, että mitään uusia ideoita ne ei näytä keksivän noille peileille ja takapään vilkku/kilpitelineelle, jotka mielestäni ne väärällä tavalla silmiin pistävät osat, muuten niin täydellisessä pyörässä  
bowdown.gif
Mulla on ainakin Jarrunestesäiliö oikeanpuoleisen takarampin vieressä.

Hirveen näköiset nuo "raot" noissa sivukatteissa. Ja keulakin on mennyt huonompaan suuntaan aiemmasta mallista. Muuten ihan perus Hondan näköinen.

nooo.. kaipa tuolla ajelis
062802moto_prv.gif
mut alkaa kyl kaikki kyykyt näytämää entistä enempi toisiltaa
nixweiss.gif
ainaki mun silmään.. ei hyvä
veryangry.gif

Sivusta katsottuna (esim. Hondan saksalaisilla sivuilla) tuo kaareva profiili tankin ja katteiden alueella toimii omaan silmään. Rekisterikilventeline + takavalo sen sijaan on aivan karsea.

Back