Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ainakin mun mopottimessa taitaa olla vaan ulkonäkö jutska, se toinen ritilä on umpinainen, ja toisessa voi kurkistaa jarrunesteen pinnankorkeuden muistaakseni.Edelleen ihmetyttää pakoputken jäähdytysripojen puuttuminen.Onkohan ne vanhemmissa vaan "komian takia"![]()
Mulla on ainakin Jarrunestesäiliö oikeanpuoleisen takarampin vieressä.Ainakin mun mopottimessa taitaa olla vaan ulkonäkö jutska, se toinen ritilä on umpinainen, ja toisessa voi kurkistaa jarrunesteen pinnankorkeuden muistaakseni.Edelleen ihmetyttää pakoputken jäähdytysripojen puuttuminen.Onkohan ne vanhemmissa vaan "komian takia"![]()
pyörä siis 600 RR - 04
vielä kuvasta sen verran, että mitään uusia ideoita ne ei näytä keksivän noille peileille ja takapään vilkku/kilpitelineelle, jotka mielestäni ne väärällä tavalla silmiin pistävät osat, muuten niin täydellisessä pyörässä![]()
Jeps, sulla varmaan vuosimallia 2005 ->....siinä taitaakin olla noin, mut jos jossain vielä näkyy tollanen antiikkinen 2004, niin kurkkaappa siitä...Mulla on ainakin Jarrunestesäiliö oikeanpuoleisen takarampin vieressä.
Koristeita. Ritilä on päällä, mutta alta umpinainen. Ei mitään virkaa oikeasti. Ainakin Bladessa.Edelleen ihmetyttää pakoputken jäähdytysripojen puuttuminen.Onkohan ne vanhemmissa vaan "komian takia"![]()