• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

CBR1000RR -04

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Matso
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
On se vaan upea ja värikin se ainoa oikea.
cool.gif

Edeleen mietin että pitäisikö ne vanteet kiillottaa mutta laiskuuttani en ole saannut projektia aloitettua  
biggrin.gif

älä kiillota jos olet vähänkään laiska putsaamaan vannetta - jokaisen ketjunrasvauksen jälkeen on tekemistä. Itsellä edellisessä kiillotettu ja nyt musta; senverran olen laiska että musta toimii minusta paremmin - varsinkin kun pyörä on oikean värinen
idea3.gif

Tuleeko tuollaisessa kilpitelineessä kaikki lakisääteiset vehkeet mukana? Niinkuin rek.valo ja heijastin.Tuollaista oon vähä suunnitellu...

Tuleeko tuollaisessa kilpitelineessä kaikki lakisääteiset vehkeet mukana? Niinkuin rek.valo ja heijastin.Tuollaista oon vähä suunnitellu...
Ei tule mukana, allrightista ostin sellaset mutteriledivalot ja tuon heijastimen sain paikallisesta mp-liikkeestä.

Minivilkuille varatut reiät piti porata 2mm isommiksi mutta muuten meni heittämällä

Mitkäs harmaat lätkät tossa takakatteen sivuilla on? Ei ainakaan ole punaisella toi 1000RR niinku normaalisti..?

Mitkäs harmaat lätkät tossa takakatteen sivuilla on? Ei ainakaan ole punaisella toi 1000RR niinku normaalisti..?
Jaa-a mitään virallista nimeä en tiedä mutta ainakin erottaa omansa
thumbs-up.gif

Paikallisesta liikkeestä ostin noi palaset siihen, tarkoituksena kait jos joskus joku kyydissä niin sen sääret ei naarmuta takakatetta tai jotaa
nixweiss.gif

Mutta ja kun kun teippaukset on harmaat niin minusta ne sopii kun nenä päähän
biggrin.gif

Back