G
Guest
Guest
Kertokaapa kokemuksia cbr:stä ja thundercateista. Molemmat pyörät -97. Olen ostamassa jomman kumman ja haluaisin tietää kunpi on parempi? Mitkä on pyörien erot?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Moi, itelläni on ollut -97 CBR 600 (musta) ja siitä voisi sen verran sanoa että tosi varma peruspyörä, halvat osat ja huolto. Catilla olen myös ajanut ja kummassakin sama ongelma: Kumpaakin joutuu käskyttämään kytkimellä ja siksi miettisin sinuna vielä jos siirtyis heti luokkaa isompiin.Kertokaapa kokemuksia cbr:stä ja thundercateista. Molemmat pyörät -97. Olen ostamassa jomman kumman ja haluaisin tietää kunpi on parempi? Mitkä on pyörien erot?
Tuo on tosiaan sarjassamme pallinnuolentaa, oma maku ja yksilöerot ratkaisee. Kaksi varsin samantyyppistä perus(tylsää)jaappaninpyörää.Kertokaapa kokemuksia cbr:stä ja thundercateista. Molemmat pyörät -97. Olen ostamassa jomman kumman ja haluaisin tietää kunpi on parempi? Mitkä on pyörien erot?