Eli miehekkäämmät äänet haussa kyseiseen pyörään.Mielellään ei kovin kovat mutta matalammat.Mielessä ollut LeoVincen pönttö.Kokemuksia tuosta vaimentajasta?Saa myös suositella muitakin...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ajattelin ensin katsoa miten pyörä käyttäytyy ilman commanderia ja penkitystä. Vielä en ole havainnut mitään tehokatoa, nykimistä, putken paukkumista tai lämpöjen nousua. Leossa tietysti löytyi paikka tuolle lambda-anturille, joten sen tietenkin tökkäsin kiinni. Lieneekö tuo sitten parantanut asiaa?olivat kyll tehneet vähän hankalaks ton killerin ruuvin tosiaankin.. vaikka tietäävät et se otetaan heti pois niin siltikin pitää tehdä asiasta niin hankala. pihdeillä pyöritin alun siitä killerin ruuvista ja loput sai sormilla pyöritettyä. Pihdeillä piti myös vähän väännellä killeriä et lähti irti. Oli kyll aika laimeet äänet killerin kanssa. Mut nyt on hyvä.. =)
meinasitko muuten -JJ säädättää pyöräs sliparin vaihdon jälkeen?![]()
Tosiaankin se koukku oli sitä kiristysjousta varten.. Alumiininen mulla on.. piti vähän nuukailla ja ottaa alumiininen. 328€ oli hintaa kun oikein tinkas..Vielä tuosta Leovincen paketista... Joissain putkissa on kuulema sellainen reikälevy valmiiksi hitsattuna putken sisällä. Onneksi Fi -mallissa reikälevy löytyi jämätavarana paketin pohjalta.
Paketista löytyi myös sellainen hengarin näköinen "veto-koukku" härpäke. Löysitkö Tpoint tälle mitään virkaa? Itse en. Tosin ensin ajattelin että sillä olisi saanut tuon killerin nyhtäistyä paremmin irti, mutta killeristä ei tietenkään löytynyt mitään reikää, jotta toimenpide olisi onnistunut. Pihdeillä tosiaan itsekin reipäisin siitä killerin yläreunasta niin lähti veke.
Onko sulla muuten kanssa Carbon? Ja paljonko maksoit?
Edit: Vastaan itse itselleni. Vetokoukku oli varmaankin sitä putkien kiristysjousta varten.
![]()
moro mistäs löysit carbonin tohon hintaan ?Itse yritin käytettyä löytää, josko olis saanut vähän halvemmalla. Ei löytynyt, joten ostin uutena. (410€)
Kuopion jammucentteristä. Oli sellainen nuori naismyyjä, jolta sain tuohon hintaan tingittyä.moro mistäs löysit carbonin tohon hintaan ?Itse yritin käytettyä löytää, josko olis saanut vähän halvemmalla. Ei löytynyt, joten ostin uutena. (410€)![]()
Mikähän reikälevy on kyseessä?Vielä tuosta Leovincen paketista... Joissain putkissa on kuulema sellainen reikälevy valmiiksi hitsattuna putken sisällä. Onneksi Fi -mallissa reikälevy löytyi jämätavarana paketin pohjalta.
Mitä makso mistä ostititsellä 600f ja yoshimuran rs-3 koko crominen!
kyllähän nuo pojat on soundeja kehunut![]()
eipäs enään kuulosta 600cc:ltä![]()
miten saan lisättyä kuvan tänne![]()
Mp lehdessä (1/07) olevassa putkivertailussa oli juttua tuosta väliputken ja vaimentimen väliin tulevasta "laipasta". Laipan kanssa testipyörän (Tonninen kiksu) tehot olivat takapyörältä 95,5 hv. Ilman laippaa ja killeriä säädettynä 161,8 heppaa. Aikamoinen kuristin siis tuo reikälevy. Lehden mukaan kiekko on tarkoitettu Saksan markkinoille alle 100 hv:n malleihin.Mikähän reikälevy on kyseessä?Vielä tuosta Leovincen paketista... Joissain putkissa on kuulema sellainen reikälevy valmiiksi hitsattuna putken sisällä. Onneksi Fi -mallissa reikälevy löytyi jämätavarana paketin pohjalta.