Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Tarkoituksena olisi hommata ruiskukoneella oleva 600 Cebari eli 2001 vm. tai mielellään uudempi. Onko noissa jotain erityistä mitä kannattaa tsekata? Mahdollisia tyyppivikoja?
Mulla -04 enkä osaa mitään vikaa tuosta kyllä sanoa. Enkä kyllä ole kuullutkaan että kellään olisi mitään ongelmia ollut...
Jos väkisin pitää joku vika keksiä, niin kaikilla muilla on XX
Mulla kans -04 Ceebra. Eipä ole vielä ollu mittään vikkaa (koputtaa kypärää). Kilsoja nyt noin 10 tkm. Tosi varmalta peliltä tuntuu. Toi nokkaketju se kyllä rallattaa, mut siinä vaan. Kiristimen ku vaihtaa, niin ääni katoo hetkeksi. Ja sit se alkaa uudestaan.. Jos jottain pittää keksiä viaksi, niin ajamisesta ei meinaa saaha tarpeekseen!
Mulla on -02 vuoden cebari. Nokkaketjun kiristäjä piti mekkalaa tosin se meni takuuseen. Nyt tänä kesänä meni jännitteensäätäjä ja sitä kautta keitti akun paskaksi.
Varmaan typerä vastaus, mutta kun en tiedä minäkään varmaksi...
Juurikin syystä etten tiennyt varmaksi, pyysin "asiantuntijoita" kuuntelemaan äänen joka kuulosti jo tämmösen tavallisen mopoilijan - ei niin mekaanisen henkilön korvaan pahalta.
Itelleni ainakin kerrottiin, et kovin helposti mitään suurempaa vahinkoo ei pitäs päästä tapahtumaan. Miten tuon sitten ottaa...vastuuta en ainakaan suostu ottamaan jos jatkat matkaa ja masiina levähtää. Ainakin suurempi nautinto tulee ajosta nykyään kun kilinä ja särinä on poissa...