• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

CBR 600 F -93

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hornis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pyörällä on ajettu 75tkm.
Täysin vakio tekniikaltaan.
Väritys taas ei ole ihan vakio... luulisi erottuvan liikenteessä
biggrin.gif
eikä heti tule samanlaista vastaan.

2004%5C04%5C08%5Cbikepics-132552-full.jpg

edit: kuva vähän pienempi
edit2: kuva ja kilometrit päivitetty

Siistin näköinen pyörä, ootkos joutunu vielä mitään isompaa remonttia tekemään mittarilukemaan nähden?
blush.gif

Siistin näköinen pyörä, ootkos joutunu vielä mitään isompaa remonttia tekemään mittarilukemaan nähden?
blush.gif
Eipä mitään kummempaa ole tarvinu tehdä. Nokkaketju vaihdettiin viime kesänä, kun se piti niin kauheaa meteliä. Venttiilejäkään ei ole tarvinu vielä säätää kertaakaan  
biggrin.gif
Vaihdoitko ketjun itse vai käytitkö liikkeessä? Onnistuiko helposti/oliko kallista?

Taisinpa nähdä juuri tämän pyörän tänään puoliltapäivän eräässä parkkihallissa
wink.gif
Pisti silmään positiivisessa mielessä!

no mutta olenhan nähnyt tämän pyörän jo livenäkin. ja totta kyllä tuo väritys oli sen verran erikoinen että täytyi muistella että missäs sen olen aikaisemmin nähnyt...
wink.gif

harmi vaan että tänää tulee vettä ettei itse viitsi pyörällä lähteä oulussa vierailemaan kun pitäisi käydä ostamassa uusi jännitteensäädin.

Nyt on taas kerran vaihdettu nokkaketjun kiristin cebariin
biggrin.gif
Nyt se taas kuulostaa pyörältä eikä diesel mersulta. Edellinen kiristin kesti ruhtinaalliset 15tkm. Vanhaa kiristintä tutkiessa tulin siihen tulokseen, että kiristimen leviäminen johtuu siitä, että se toimii kokoajan periatteessa samassa asennossa ja ainakin omassa kiristimessa oli sen kiristin tapin varressa selvää kulumaa tuossa kohdassa. Kiristin sitten valskaa kyseisestä kohdasta eikä kiristimeen synny tarvittavaa painetta kiristämiseen.
confused_orig.gif

En minä oikeasti mitään tiedä, mutta tämmösen diagnoosin tein.
nixweiss.gif

Englannista ja jenkeistä ois saanu mekaanista kiristäjää, mutta ei tähän hätään semmosta jaksanut ruveta tilailemaan.

No niin nyt on taas sitten vaihteeksi nokkaketjun kiristäjä finaalissa... Eihän siihen mennytkään kuin n.5000km
033102ass_1_prv.gif
Edellinen sentään kesti melkein 15000tkm.

Back