Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipä mitään kummempaa ole tarvinu tehdä. Nokkaketju vaihdettiin viime kesänä, kun se piti niin kauheaa meteliä. Venttiilejäkään ei ole tarvinu vielä säätää kertaakaanSiistin näköinen pyörä, ootkos joutunu vielä mitään isompaa remonttia tekemään mittarilukemaan nähden?![]()
Ihan tuntu toimivan niinku pitääkin.Kuis kulki mopo tänää?![]()
Vaihdoitko ketjun itse vai käytitkö liikkeessä? Onnistuiko helposti/oliko kallista?Eipä mitään kummempaa ole tarvinu tehdä. Nokkaketju vaihdettiin viime kesänä, kun se piti niin kauheaa meteliä. Venttiilejäkään ei ole tarvinu vielä säätää kertaakaanSiistin näköinen pyörä, ootkos joutunu vielä mitään isompaa remonttia tekemään mittarilukemaan nähden?![]()
![]()
Itse en vielä uskaltanut ruveta vaihtamaanVaihdoitko ketjun itse vai käytitkö liikkeessä? Onnistuiko helposti/oliko kallista?
Kyllä nuo uudet shellin öljyt toimii paremmin ku ne vanhat Bel Rayn öljytKuis hurisee uusilla öljyillä?
Eipä toimi sekäänSaanen miehen puolesta linkittää tänne uuden kuvasen...
![]()
kyllä se nyt näkyyJuu, itse näin sen, mutta enpä tajunnu heti, ettei sitä muut näe. Nyt näkyy muillekin. Tai ainakin pitäis näkyä.![]()