• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

CBR 600 f -00 vai suzuki GSX 600 f 00-04vm?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Korppari-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nyt on hieman kahden vaiheilla, kumman pyörän ekaksi "isoksi" ottaisi.

Tarkoitus olisi ajella kaupungilla ja matkaa matkustajan kanssa, ei vain osaa oikein päättää kumman pyörän valitsisi.

Eli tänne vain hyvät ja huonot puolet molemmista pyöristä
smile_org.gif

Ehdottomasti CBR. Parempi alusta(jousitus, jarrut). On myös kevyempi ja suorituskyky aivan eri tasolla. Ajoasento voi olla jopa parempi(pystympi) kuin Suzukin F malleissa.

Tämä siis minun mielipide, en voi suositella millään Suzukin gsx-f malleja jos vaihtoehtona on CBR.

Täältä myös ääni CBR:lle. Tuo suzukin äffä on todella kauhea pyörä ajaa ja tosiaan tehot on suzuki n. 70hv vrt. cbr n. 105hv. Ja vielä lisäksi tuo suzuki on paljon kalliimpi huoltaa kuin cbr (venttiilin säätö 12tkm välein ku cbr:ssä huoltoväli o 24tkm).

Ja jos ostat tuon cebarin niin mulla on myynnissä MRA touring pleksi siihen, löytyy tuolta myyntiosiosta
biggrin.gif

Hyvä peli on suitsakin! Miellyttävä ajoasento ainakin mulle (175cm), liikkuu kun rannetta kääntää, eikä ole ongelmia kakspäälläkään pitemmälläkään matkalla ja raskaammalla lastilla.
Mutta hyviähän nuo ovat molemmat, jos cebari miellyttää niin osta pois...
smile_org.gif

Back