• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

CB1000R

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Julle_80
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Velmu84 sanoi:
Juuri näin. Ei muuta kuin lyöt myyjälle tuohet kouraan ja pyörä kyytiin ;)

Muuten ihan hyvä, mut ulkona on puolimetriä lunta ja 16 pakkasta...Muuten kyllä.
Kyssyin vakkuutuksia nii ei paha 610€/vuosi..:thumbup:

Tässä mietin että mitä moottoriöljyä ootta käyttäneet? Ajattelin että kun/jos saan mopottimen nii tehä öljynvaihon. Castrolli vai repsollia? vai mitäse oli. :jpstyle:

Tolla Hondan öljyllä pyörii täälläkin.

Onkos muuten porukoilla minkäänlaisia kokemuksia reissukamojen kuljettamisesta, kesäkuussa olisi edessä reilun viikon pyrähdys akselilla Puola-Liettua-Latvia-Viro, ja tuskailen laukkujen suhteen kun ei haluaisi mitään kiinteetä asennella.

Toimisikohan tollanen Kriegan 25L reppu, ja sen kaveriksi 30L pehmeä takalaukku sekä joku snadi tankkilaukku? Pelkkään reppuun kun ei juuri mitään mahdu...

ReQ sanoi:
Tolla Hondan öljyllä pyörii täälläkin.

Onkos muuten porukoilla minkäänlaisia kokemuksia reissukamojen kuljettamisesta, kesäkuussa olisi edessä reilun viikon pyrähdys akselilla Puola-Liettua-Latvia-Viro, ja tuskailen laukkujen suhteen kun ei haluaisi mitään kiinteetä asennella.

Toimisikohan tollanen Kriegan 25L reppu, ja sen kaveriksi 30L pehmeä takalaukku sekä joku snadi tankkilaukku? Pelkkään reppuun kun ei juuri mitään mahdu...

Perälle on helppo laittaa sellane merimies säkki esim. 30l, kun penkinalla on ne remmit joihin voi laittaa hihnat kii. Tankki kun on erikoisen muotoinen (takaa kapea), niin ixs magneetti laukku sopi siihen parhaiten, kun niitä tossa kesällä vertailttin... Reppu kandee olla sit oikeasti hyvä, jos meinaa pitää sitä useamman tuhat kilsaa selässä. Tuulessa piiskaavat remmit kannattaa repusta eliminoida, eikä kannata laittaa sinne mitään kovin raskasta.

Viimeksi muokattu:
Velmu84 sanoi:
Perälle on helppo laittaa sellane merimies säkki esim. 30l, kun penkinalla on ne remmit joihin voi laittaa hihnat kii. Tankki kun on erikoisen muotoinen (takaa kapea), niin ixs magneetti laukku sopi siihen parhaiten, kun niitä tossa kesällä vertailttin... Reppu kandee olla sit oikeasti hyvä, jos meinaa pitää sitä useamman tuhat kilsaa selässä. Tuulessa piiskaavat remmit kannattaa repusta eliminoida, eikä kannata laittaa sinne mitään kovin raskasta.

Joo, tää tukee sitä mitä oon itsekin ajatellut. Pitääkin noita IXS:n tankkilaukkuja käydä tsekkaamassa, kiitokset vinkistä! Täytyykin messuilla katsella josko olisi saman katon alla kerralla enempi tarjontaa...

Onkos kellään muuten tuota SC-Projectin putkea pyörässä, tai muuten tietoa?

Lähinnä mietityttää että jos pistäisi tuon tilaukseen de-catilla, niin onkohan tuosta noitten markkinoimasta plug&play MEMJET-boksista mihinkään, vai pitäisikö ihan suosiolla laittaa PC ja säädättää jolloin hintaakin tietysti tulee aika vatusti enempi...

Linkki.

ReQ sanoi:
Onkos kellään muuten tuota SC-Projectin putkea pyörässä, tai muuten tietoa?

Lähinnä mietityttää että jos pistäisi tuon tilaukseen de-catilla, niin onkohan tuosta noitten markkinoimasta plug&play MEMJET-boksista mihinkään, vai pitäisikö ihan suosiolla laittaa PC ja säädättää jolloin hintaakin tietysti tulee aika vatusti enempi...

Linkki.

Mulla oli aikanaan CB:ssä SC-projectin GP-evo- rööri de-catilla, ja olin kyl tyytväinen. Helppo asentaa vaikkei ohjeita mukana ollutkaan...

Äänekäs se oli ilman killeriä, mutta ite tykkäsin.

Mulla oli PCV, eli tuosta memjetistä ei kyllä ole kokemusta. Tehoja ei hirveesti tullut olisko 7 hv ja 5 Nm. Tosin ala- ja keskialuevääntö parani mukavasti. Voi olla, että killerin kanssa olis tullu enemmänkin papua...

Kohtalaisen kalliiksi tuli kyllä PC:n kanssa, reilun tonnin maksoi koko lysti putkineen ja säädätyksineen.

Arvo Pentti sanoi:
Mulla oli aikanaan CB:ssä SC-projectin GP-evo- rööri de-catilla, ja olin kyl tyytväinen. Helppo asentaa vaikkei ohjeita mukana ollutkaan...

Äänekäs se oli ilman killeriä, mutta ite tykkäsin.

Mulla oli PCV, eli tuosta memjetistä ei kyllä ole kokemusta. Tehoja ei hirveesti tullut olisko 7 hv ja 5 Nm. Tosin ala- ja keskialuevääntö parani mukavasti. Voi olla, että killerin kanssa olis tullu enemmänkin papua...

Kohtalaisen kalliiksi tuli kyllä PC:n kanssa, reilun tonnin maksoi koko lysti putkineen ja säädätyksineen.

Thanks, taidanpa pistää tulemaan ennen ajokelejä, testataan nyt sitten toi memjet samalla. Jos tuntuu että ei toimi tai tarttisi säätömahdollisuuksia niin pannaan sitten myöhemmin PCV tilalle. Jos oikein jaksaisi urheilla niin voisi käyttää penkissä ennen ja jälkeen, vaikkei tehoa paljoa tulekaan lisää niin mielenkiintoista nähdä miten käyrät muuttuu.

Mulla on tod. näk. Arvo Pentin vanha mopo tällä hetkellä omistuksessa ja kyllä se ilman killeriä on hiukan äänekäs näin rivitalo-asujalle... Muualla jos asuisin, ni killeri lähtis heti(ne äänet....). Paukkua tuntuu olevan just tuolla ala- ja keskialueella ihan kiitettävästi.

Eli yhteenvetona: Toimii!

T:P

Petrus sanoi:
Mulla on tod. näk. Arvo Pentin vanha mopo tällä hetkellä omistuksessa ja kyllä se ilman killeriä on hiukan äänekäs näin rivitalo-asujalle... Muualla jos asuisin, ni killeri lähtis heti(ne äänet....). Paukkua tuntuu olevan just tuolla ala- ja keskialueella ihan kiitettävästi.

Eli yhteenvetona: Toimii!

T:P

No nii, ei muuta kuin kovaa ajoa. Kesällä sitte se valtakunnallinen cb1000r miitti jossain päin suomea ;)

makke69 sanoi:
Kannatetaan myös!! Onko joku muuten ryhtynyt puuhaamaan tollaista miittinkiä?

Velmuhan tuota taisi jo viime kesänä ehdotella mutta taisi meillä kaikilla olla ajatukset enempi :orgmp2: kun miitin järkkäämisessä...

Ei kai tossa sen ihmeempiä kun sovitaan joku asiallinen mesta ja päivä, ja eksytään paikalle. :WAZAAP:

Back