• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

CB1000R

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Julle_80
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kävin äsken tallilla ja harmikseni huomasin että molemmat etupumput vuotaa stefoista öljyä... Vuoto ei ollu kovin pientä, kun oli vannekkin melkoisesti öölissä
sad_orig.gif
Pitää soitella huoltoon jos menis vaikka takuuseen...

Kävin äsken tallilla ja harmikseni huomasin että molemmat etupumput vuotaa stefoista öljyä... Vuoto ei ollu kovin pientä, kun oli vannekkin melkoisesti öölissä
sad_orig.gif
Ei mene takuuseen. Omalla rahalla huoltoon valitettavasti.
Eilen tuli vahvistus maahantuojalta että he korvaavat osat ja minä maksan vaihdon. On sekin jotain
biggrin.gif

makke: itse ostin tommoset tangonpääpeilit. Jotkut tykkää, jotkut ei. Mä tykkään ja on pirun muuten pirun jämäkät.
Muutenhan noi on ihan siistit, mutta vaihdoin juuri syksyllä uudet lightechin pyöränväriset tankopainot, joten ajattelin pysyä ihan tankopeileissä. Velmu 84, paljonko pyörälläsi muuten on ajettu kun tuo vuoto alkoi?
11900km. Pyörä siesoi viime viikonloppuun asti tallissa jossa oli noin +1-3c lämmintä. Paikallinen huolto arvioi että vuoto on voinut johtua suuresta lämmön vaihtelustakin... Tiedä sitten.

sad_orig.gif
Ei mene takuuseen. Omalla rahalla huoltoon valitettavasti.
Eilen tuli vahvistus maahantuojalta että he korvaavat osat ja minä maksan vaihdon. On sekin jotain
biggrin.gif
Älkää nyt hitto suostuko tuommoisiin diileihin. Pyydä esittämään takuu- ehdoista kohta, missä sanotaan että stefat etupäässä eivät kuulu takuun piiriin. Takuun tulee kattaa osat ja työt. Nuo stefat maksaa maahantuojalle muutaman euron, ja sitten he laskuttaavat päivän työtunnit sinulta (lasku siis melkoinen).

Onko kukaan vaihtanut alkuperäisiä iskareita johonkin ns. jäykempään malliin? Onko ollut millaisia kokemuksia?

makke: itse ostin tommoset tangonpääpeilit. Jotkut tykkää, jotkut ei. Mä tykkään ja on pirun muuten pirun jämäkät.
Mulla oli kans Hondassa noi kiinni ja tykkäsin. Nyt pyörä on kyllä myyty ja mulle jäi yksi tollanen käyttämätön musta pöytälaatikkoon pyörimään. Jos jotain kiinnostaa ostaa niin luovun siitä puoli-ilmaiseksi jos vaan menee hyvään tarpeeseen.

E: Peili myyty

Onko kukaan vaihtanut alkuperäisiä iskareita johonkin ns. jäykempään malliin? Onko ollut millaisia kokemuksia?
Itte oon miettiny aivan samaa... Öhläriä olis tarjolla ja wilberssiäkin näkys saavan. Kokemuksia olis tosiaan mukava kuulla, etenkin jäykemmistä keulan jousista.
Oletko saanut selvitettyä, minkä hintaisina noita löytyy? Suomesta olen löytänyt muutamat paikat, mut ah niin ihan arvokasta. 1100€ takaiskarista on kohtis paljon €uroja.

Itte oon miettiny aivan samaa... Öhläriä olis tarjolla ja wilberssiäkin näkys saavan. Kokemuksia olis tosiaan mukava kuulla, etenkin jäykemmistä keulan jousista.
Oletko saanut selvitettyä, minkä hintaisina noita löytyy? Suomesta olen löytänyt muutamat paikat, mut ah niin ihan arvokasta. 1100€ takaiskarista on kohtis paljon €uroja.
Ohläriä oli ebayssä 1049.- ja sitä kalliimpaa wilberiä oli hintaan 629.- Sekä bituboa 1100.- kieppeillä.. Etujouset on sitte alta satasta parilta. Öhläriltä saa jopa 2 laista jousta eteen.

Mahtaakohan jousituksen vaihtamisesta olla miten hyötyä? Tosin itte kokeilin kerran kaverin R6:sta ja se oli alustan puolesta valovuosia CB1000R:ää edellä. Sillä oli kiva mennä mutkaa, vauhti kyl nousi melkoiseksi. CB1000R:ään en kyl luottanut niin paljoa.

Pitää varmaan vaihtaa liemet iskareista ja muutenkin huoltaa. Jos edelleen ihan fletku, niin sitten miettii, ostaisko taakse kokonaan uuden paketin ja eteen uudet jouset?

Tossa kyllä palaa jo lähes 2000€ rahaa, varsinkin jos teettää muualla, eikä tee itte?

Kertokaas ennenku puran mankin paloiks, että mistä löydän liittimen johon kytken vaihdenäytön...

Gipro kytketään Hondan omaan "data tietokeruu liittimeen". Voisin kuvitella, että vasemman sivukatteen alla. Täältä se ainakin löyty omasta cbr 1000rr:stä.

vma sanoi:
Pyörässä takuu, ja joudut maksamaan itse jotain? Dude, sinua kustiin linssiin tuossa. Takuukorjauksessa en itse maksaisi latiakaan vaikka olisi vaihdettu takapyörän ilmat.

Pitänee soittaa huomenna maahantuojalle ja kysästä asiaa onko huolto liike tehny säntöjen mukaa. Liikkeessä ku asiasta sanoin ni sano vaa että voidaa laittaa vanhat kamat kyllä takastkii jos siitä on kiinni.

Huomasin ton vaihdenäyttö keskustelun tossa. Pitäis itte ja laittaa vaihde näyttö, on aika näppärä peli. Huolen aiheena on vaa kun en noista "lisälaitteiden" kytkennöistä mitään tiedä niin minnes noi commander ja speedohealer on laitettu kiinni? Onko kaikille kolmelle paikat valmiina et kuhan tökkää kiinni vaa vai meneekö vaihenäyttö esim. SpeedoHealerin kans kans samaa liittimee? Commander ja SpeedoHealer on jo asennettuna.

MikaRinne sanoi:
Huomasin ton vaihdenäyttö keskustelun tossa. Pitäis itte ja laittaa vaihde näyttö, on aika näppärä peli. Huolen aiheena on vaa kun en noista "lisälaitteiden" kytkennöistä mitään tiedä niin minnes noi commander ja speedohealer on laitettu kiinni? Onko kaikille kolmelle paikat valmiina et kuhan tökkää kiinni vaa vai meneekö vaihenäyttö esim. SpeedoHealerin kans kans samaa liittimee? Commander ja SpeedoHealer on jo asennettuna.

Gipron vaihdenäytölle oma liitin. Katso Velmu84 postia, sieltä lötyy ohjeet.

Käytetty myynnissä: http://www.moottoripyora.org/keskustelu/showthread.php/255909-M-Vaihdenäyttö-Gipro-GPDS-H01-RD

Back