• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

CB1000R

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Julle_80
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Uusi rengas laitettu taakse. laitettiin Michelin pilot road 3,  190/50  
062802moto_prv.gif
toivotaan että toimii!  
Mulla ollu nyt metzeler sportec m5 190/50 koossa, oon ajanu jotain 450km niin en oikeestaan oo huomannu eroa alkuperäseen... mittari vaan vähä enemmän heittää?

Oon tässä kevään mittaan ajelessa huomannu että tällä E10 ei meinaa lähteä kuumana käyntiin. Joutuu aina antamaan kaasua että herää. Nyt kokeilin 98 eikä mitään ongelmia oo ollu..
Kaverilla kans CB1000r täysin vastaavia ongelmia... Bensan vaihdolla tosiaan alko taas pelaamaan. Ite en oo koskaan tankannu muuta ku 98/v-power ja aina on toiminu moitteetta.
Eikös se manuaali kiellä etanolin käytön?
lookaround_orig.gif

Oon tässä kevään mittaan ajelessa huomannu että tällä E10 ei meinaa lähteä kuumana käyntiin. Joutuu aina antamaan kaasua että herää. Nyt kokeilin 98 eikä mitään ongelmia oo ollu..
Kaverilla kans CB1000r täysin vastaavia ongelmia... Bensan vaihdolla tosiaan alko taas pelaamaan. Ite en oo koskaan tankannu muuta ku 98/v-power ja aina on toiminu moitteetta.
Eikös se manuaali kiellä etanolin käytön?  
lookaround_orig.gif
Missä kohassa sun manuaalissa niin sanotaan? Mun manuaalissa sanotaan että "Etanolipitoisuus ei saa ylitää 10%".
Toisaalta aika hauskasti sanotaan vielä sekin että "moottorin käyntiin ja tehoon liittyvät viat ja vauriot eivät kuulu takuun piiriin jos alkoholipitoista polttoainetta on käytetty"
biggrin.gif

E: mutta kyllä joo kyllä se tietty voi/pitää ymmärtää ettei valmistaja suosittele alkoholibensojen käyttöä..

Terve! Tarkoituksena olisi hankkia tuollainen CB1000R. Olisin kysellyt,että mitä eroa on 2010 ja 2011 malleilla? Raision Bikeworldissa on tuollainen 2010 malli 1250€ varustepaketilla 14800€ ja se kiinnostaisi. Täytyy mennä ensi viikolla käymään. Onko kellään tietoa mitä tuohon varustepakettiin kuuluu?

Terve! Tarkoituksena olisi hankkia tuollainen CB1000R. Olisin kysellyt,että mitä eroa on 2010 ja 2011 malleilla? Raision Bikeworldissa on tuollainen 2010 malli 1250€ varustepaketilla 14800€ ja se kiinnostaisi. Täytyy mennä ensi viikolla käymään. Onko kellään tietoa mitä tuohon varustepakettiin kuuluu?
2011 muuttui väritys tuohon hrc -värimaailmaan. 2008-2009 värit oli musta, valkoinen ja vihreä (kulta) ja 2010 tuli xess malli punaisena.

Tuossa xessissä oli käsittääkseni muutamia ulkonäöllisiä muutoksia, mutta en ole kuullut että tuo malli olisi juurikaan muuttunut vuodesta 2008. Muut korjatkoon jos olen erehtynyt.

Noihin varustepaketteihin kuuluu yleensä pienempää kilven telinettä, duck tailia ja siihen oikeaan moottorinlohkoon "suojarinkuloita". Ovh hintojahan noi yhteen laskeskelee että niistä saa suuren hintaisen varustepaketin eli netistä tilaamalla pääsee kylläkin halvemmalla. Sitä varustepakettia ei kyllä taida saada jätettyä pois eli helpommallahan sitä toisaalta pääsee.

Vissiin ainoo tekninen ero on tänä vuonna muuttunut parkkivalo, joka on nyt siis uudessa 6 ledillä toteutettu...

Ok! Kiitoksia näistä tiedoista. Täytyy huomenna käväistä Bikeworldissa ja miettiä kumman ostaisi 2010 vai -11 mallin. Suurta hintaeroahan noilla ei ole. -11 malliin ei tietenkään tule tuota varustepakettia.

Ok! Kiitoksia näistä tiedoista. Täytyy huomenna käväistä Bikeworldissa ja miettiä kumman ostaisi 2010 vai -11 mallin. Suurta hintaeroahan noilla ei ole. -11 malliin ei tietenkään tule tuota varustepakettia.
Jos ostat varustepaketilla: katso, että osat ja kaapeloinnit on asennettu huolella.

Katsoin tässä yhdessä ketjun liikkeessä tälläistä pakettipyörää, jossa hommat oli tehty vähän sinnepäin....

Nyt se myrkyn lykkäs! Vilkut murtuu ittekseen, ja yhen jo vaihdoin ku luulin että se oli rikkoutunu jostakin iskusta... Onko muilla ollu vastaavaa
eek.gif

Nyt se myrkyn lykkäs! Vilkut murtuu ittekseen, ja yhen jo vaihdoin ku luulin että se oli rikkoutunu jostakin iskusta... Onko muilla ollu vastaavaa
eek.gif
Mistä kohtaa murtuu? Täytyy alkaa seuraamaan itsekin...
Siitä vilkun varresta. 3kpl menny siitä ja yhdessä niistä on vielä kupukin halki... Se minkä oon jo omakustanne vaihtanu oli hajonnu siitä mihi se ruuvi tulee, pohja rikki ja lasiki pudonnu johki...
sad_orig.gif
Pitää soittaa takuuseen.

No niin! Kaupat tuli tänään tehtyä Honda CB1000r -10 mallista. Rtg pakettiin kuului Acrapovicin slipari, vanneteipit, duck tail ja koneen kylkeen suojarinkulat. Keskiviikkona pitäisi saada pyörä liikenteeseen.
062802jumpie_prv.gif
buttrock.gif
062802moto_prv.gif

eek.gif
Mistä kohtaa murtuu? Täytyy alkaa seuraamaan itsekin...
Siitä vilkun varresta. 3kpl menny siitä ja yhdessä niistä on vielä kupukin halki... Se minkä oon jo omakustanne vaihtanu oli hajonnu siitä mihi se ruuvi tulee, pohja rikki ja lasiki pudonnu johki...
sad_orig.gif
Pitää soittaa takuuseen.
Ei ole kyllä mulla yhdessäkään vilkussa mitään merkkejä murtumisesta tai muustakaan...

Mikähän siinä sitten lie... Samoja vilkkujahan on käytetty ties kuinka kauan esim. horneteissa...
nixweiss.gif

No niin! Vajaat 100 km pyörällä ajettu ja on kyllä hieno ajettava. Ajoasento pirun hyvä ja mutkatiet täyttä nautintoa. Itselläni aikaisempi pyörä jonka vaihdoin tähän oli Ducati 749S. Oli myös mutkatiellä pirun hyvä ajaa mutta ajoasento varsinkin kaupunkialueella oli liian äärimmäinen. Ainoa muutos mikä pitäisi lähiaikoina tehdä on tuo ruman kilpitelineen päivitys.

Uusi CB1000R 2011 tuli ostettua viime viikolla. Akran slipari tulossa seuraavalla viikolla. Vai pitäiskö vielä vaihtaa se Laserin X-Tremeen...

Jostain pitäisi löytää hieno ja valmiiksi maalatut undertray vilkuilla, ducktail, hugger, belly ban (vai mikä se oli).

Jostain pitäisi löytää hieno ja valmiiksi maalatut undertray vilkuilla, ducktail, hugger, belly ban (vai mikä se oli).
Tuosta belly banista ei itsellä ole käyttökokemusta, mutta vaikka se mustakin on näyttävä lisävaruste, niin kannattaa katsoa kuinka paljon eri mallit syö maavaraa/kallistuskulmaa. Tämä varsinkin jos meinaa käydä kokeilemassa pyörää radalla. Jokatapauksessa kannattaa miettiä sen irroittamista radalle mennessä. Ei niin että se nyt ihan maata nuolisi, mutta tiedän tapauksen, jossa pakosarjakin on saatu kovalla ajolla tonttiin.

Eli ei mulla oikeastaan mitään sanottavaa ollut, kunhan vain kommentoin  
tounge.gif

Back