Velmu84
Wheeler
Nyt viikonlopun aikana tullut räppäiltyä parisataa kilsaa, ja pyörä tuntui niin hyvältä, että otin pois myynnistä, enkä aio vaihtaa tänä kesänä mihinkään.
Eli toisinsanoen tulin järkiini![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt viikonlopun aikana tullut räppäiltyä parisataa kilsaa, ja pyörä tuntui niin hyvältä, että otin pois myynnistä, enkä aio vaihtaa tänä kesänä mihinkään.
OikeinNyt viikonlopun aikana tullut räppäiltyä parisataa kilsaa, ja pyörä tuntui niin hyvältä, että otin pois myynnistä, enkä aio vaihtaa tänä kesänä mihinkään.
Statseja sitten tännekin, saa vähän vertailukohtaa...Torstai aamuna olis tarkotus käydä dynossa. Lähinnä seoksia tsekkaamassa, ja samalla tuloo tieto paljonko takaselta irtoaa...
Ei paha.Tulos siis pelkällä akran sliparilla ilman killeriä.
Mulla on...Ei paha.Tulos siis pelkällä akran sliparilla ilman killeriä.
Onko kellään laittaa decatilla+pc:llä tehtyä vetoa? Itseä hieman kiinnostaisi laittaa nuo modit.
Kyllä mulla ainakin BW:ssä vaativat, että säädätän jos otan katin pois... On kuulemma seokset vakiona katinkin kanssa ihan siinä liian laihan kipurajoilla. Reilua meininkiä sinänsä, että kertovat miten asiat kannattaa hoitaa, ettei takuu kärsi.Olisi edessä myös PC V asennus ja säätö.
Onko ehdotuksia pääkaupunkiseudulla olevista paikoista.
dyno-might ja bikeworld ainakin, kokemuksia laadusta?
Tässä ajeltu suoralla putkella jo 500km tosin decatissa on tunnistin paikallaan,tuntuu että ei toi nyt kauhean sekaisin ole.
Täyden hyödyn tietty saan kun laitetaan se nyt säätöihin eikä pelkoa että kone tilttaa.
Mulle taas sanottiin, että slipari on ok, kunhan katti on kiinni... Toisaalta se on vähän pakko totella juurikin noiden takuuasioiden kantilta...Minä en usko ennen kun mittautan ja näen itse tulokset.
Bisnestähän ne tekee ja sen mukaan suosittelee.
Sliparin kun laitoin kehottivat silloin jo asentamaan commanderin,mittautin muualla niin kaikki oli kohdallaan.
Tietty jos täyden tehon ja tasaisuuden haluaa niin PC:n asennus kannattavaa ja suositeltavaa,mutta en usko kone rikkoon ihan heti![]()
Oli se hiukan matalampi. En muista tarkkaan, mutta sentin luokkaa. Se on siis se malli jossa on se välitanko.Mulla oli vanhasa Z750 saman levynen tanko eli jotain siihe suuntaa siis pitää hommata kattoo jos pikkusen kapeemman sitte laittais ettei menis niin tiukalle. Oliks toi biltema tanko paljo matalampi ku alkuperänen en haluais kuitenkaa tankoo yhtää alemmas kun se on.
Kaverilla kans CB1000r täysin vastaavia ongelmia... Bensan vaihdolla tosiaan alko taas pelaamaan. Ite en oo koskaan tankannu muuta ku 98/v-power ja aina on toiminu moitteetta.Oon tässä kevään mittaan ajelessa huomannu että tällä E10 ei meinaa lähteä kuumana käyntiin. Joutuu aina antamaan kaasua että herää. Nyt kokeilin 98 eikä mitään ongelmia oo ollu..