• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

CB1000R

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Julle_80
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Velmu84 sanoi:
Tilasin sitte sw-motec blaze laukut RM-Heinolta hintaan 264,- No ny on äijien kesäreissulle kuljetuskapasiteettia:jippikaijee:

bc_hta_01_740_10100__b1332854194-13067.jpg

terve!

mäkin kyselin noista laukuista ,mutta en uskaltanut tilata kun ei ollut varmaa ottaako laukku kiinni putkeen.

mulla sama akran putki kuin sun mopedissa.oletko mittaillut että mahtuuko paikoilleen?

olkku sanoi:
terve!

mäkin kyselin noista laukuista ,mutta en uskaltanut tilata kun ei ollut varmaa ottaako laukku kiinni putkeen.

mulla sama akran putki kuin sun mopedissa.oletko mittaillut että mahtuuko paikoilleen?

En oo mittaillu mahtuuko.. Jos ei ni onhan noilla 14 päivän palautusoikeus. No katotaan kuinka äijän käy...

Viimeksi muokattu:
Misetin missäs ajelet se tietenkin riippuu siitä :-) uudellamaalla voit pongaa tuolaisen samanlaisen.
Mulla on samanvärinen.

Liitetiedostot

• 20120517_112427.jpg
    20120517_112427.jpg
    56,9 KB · Katselut: 138
olkku sanoi:
hieno homma.miltäs muuten vaikuttaa,joko olet käynyt testaamassa ajossa?

En oo, ku tuli hieman kiire töihin. En kerenny muutaku vähä mallailemaan ilman niitä rautoja, mut n.10cm jää tilaa :D

Edit: kävin lenkin heittämässä ja laukut haki paikkansa. Akran ja laukun väliin mahtuu just kämmen ei muuta, mut ei se laukku mitenkää kuuma ollu ku pysähty, jotta sanosin että toimii :)

Viimeksi muokattu:
Riikka sanoi:
Hyvä kysymys tosin mulla ei ole mitään tietoa merkistä tms.
Se tuli ns kaupan päälle ja ne asensi sen liikkeessä paikalleen. Kuitissakaan ei lue kun hugger, joten se siitä.
hintaa kapistuksella oli ollut 189.-

Varmaan Ermax,kun tilasin itelleni sellaisen stormista :D Ollut jo neljä viikkoa tilauksessa:pissed:Maksoi muistaakseni saman.

Velmu84 sanoi:
Tilasin sitte sw-motec blaze laukut RM-Heinolta hintaan 264,- No ny on äijien kesäreissulle kuljetuskapasiteettia:jippikaijee:

bc_hta_01_740_10100__b1332854194-13067.jpg

Toimiko reissussa? Ottaako maalipintaan/ heiluuko?
Kätevältä vaikuttaa noin yleisesti, mut ainahan noista kaikista joku sudenkuoppa löytyy :)

Rammstain sanoi:
Toimiko reissussa? Ottaako maalipintaan/ heiluuko?
Kätevältä vaikuttaa noin yleisesti, mut ainahan noista kaikista joku sudenkuoppa löytyy :)

Ottaa maalipintaan, joten maalipinnat pitää teipata aina ennen käyttöä. Mutta muuten toimii niinku pitää (testattu 15kg viinalastin kanssa) :grin:

Velmu84 sanoi:
Ottaa maalipintaan, joten maalipinnat pitää teipata aina ennen käyttöä. Mutta muuten toimii niinku pitää (testattu 15kg viinalastin kanssa) :grin:

Viini vakuutti, pistin laukut tilaukseen :) Ehkä siihen maalipinnan väliin vois jonkun kätevän maton liukuestepalasen hakea ni ei välttämättä tarvii edes teippailla?

Rammstain sanoi:
Viini vakuutti, pistin laukut tilaukseen :) Ehkä siihen maalipinnan väliin vois jonkun kätevän maton liukuestepalasen hakea ni ei välttämättä tarvii edes teippailla?

Joo itte oon kans kokeillu kaikenlaista matskua, mut ilmoittele jos teet jonkin mullistavan löydöksen..

mäkin sain viimein haettua laukut ja asennettuakin.pienen lenkin kävin myös heittämässä ja hyvältähän tuo setti vaikutti.

Oliko kukaan laittanu taakse 190 leveetä takanakkia? Näyttäshän tuossa sen verran tilaa olevan että mahtus ongelmitta pyörimään....:orgmp:

penacool sanoi:
Oliko kukaan laittanu taakse 190 leveetä takanakkia? Näyttäshän tuossa sen verran tilaa olevan että mahtus ongelmitta pyörimään....:orgmp:

Joskus aiemmin jo ko. asiaa mietitty, mut en kyllä muista että olis kukaan laittanu. Kokeile ja ilmota miten kävi, mutta laita sitte se 190/55 kokoinen sinne (jos mahtuu) eikä 190/50 joka tod.näköisesti kankeampi ajettava kuin orkkiskoinen 180/55.

penacool sanoi:

Sillon kun mulla vielä oli cb niin laitoin 190 renkaan, profiilia en varmaks sano mutta pien muistikuva on että ois ollu 50. Hyvin mahtu paikoilleen enkä huomannu ajossakaan juuri eroa vakiokokoon.

Dynojetin penkistä 125@103 takaselta... Killeri paikoillaan :D ja ilman hieman enemmän...

Viimeksi muokattu:
Montako kieppiä cb:n etuiskarin paluuvaimennus nuppi pyörii vastapäivään, jos se on säädetty kireimmälle ja vastamerkit ovat kohdakkain? omat tolpat oli huollossa, ja nyt pyörii 3.75 ja muistaaksen ennen huoltoa max 3.5.....

Back