• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

CB1000R ajokokemuksia?

MattiPoijjaan kommenttia lainatakseni, hän on mielestäni aika oikeassa. KTM SD on mielenkiintoisempi ja luonteekkaampi. Toisaalta itse otin hondan sen takia, että kauheasti ei ole mopoja ennen ollut, mitä nyt on lainassa ollut koko kesän ja joskus vuokrannut  
tounge.gif

Kaiken kaikkiaan mielestäni Hondasta pääsee helpommin eroon, jos on tarvis, KTM:stä ei välttämättä pääse yhtä helposti eroon, ellei myy naurettavan edullisesti. Ja kyllä takuukin hiukan vaikutti. KTM 2 vuotta ja Hondassa riippuen paikasta 4-5 vuotta.

Ostetaan sitten seuraavaksi joskus tulevaisuudessa KTM  
smile_org.gif

Hei!

En tiedä mitä Super Dukea olette poijat käyny kokeilemas, mut ei kyl kuvasta pyörää itessään ollenkaan
biggrin.gif

Totta sinänsä, että vakiona (ilman akran putkia ja karttaa) kaasu on todella nykivää, mutta siitä pääsee yllämainituilla helposti eroon.

Itse kävin kesällä koeajamassa kahteen otteeseen CB1000R ja SD sekä kerran SD-R mallia. Näistä ehdottomasti ns. "yllätyksettömin" oli tämä Honda. Jotenkin sieluttoman oloinen peli. Ei herättänyt ainakaan itsessäni minkäänlaista kipinää. Niin tasaista ja hiljaista kyytiä yms.
Kyllä mä mieluummin ajan vakiona hyvällä pyörällä mikä ei nyi saati pauku. Akran putki + kartta kuitenkin maksaa aikamoisen määrän euroja.. Täytyy kyllä myöntää, että toi Kotari on aika kyrväkkään olonen pyörä, mutta itselle ei oikein ajoasento kolahda. Makunsa kullakin..

Dodiin. Nyt on ensihuollon jälkeen kahtottu mitä takaselta löytyy. 110hv/94Nm. Tehokäyrä näyttää aika kauniin tasaiselta ja vääntöä löytyy heti kolmesta tonnista alkaen riittävästi.. Täytyy kyllä myöntää että edellisen 154hv/114Nm jälkeen käyrä näyttää vähän kalpealta, mutta ajossa tuo riittää vallan mainiosti. Jostain tietty voisi muutaman hevosen ja kymmenkunta Nm haluta lisää..

//edit: niin ja pyörä on täysin vakio. Kuva käppyrästä löytyy linkin takaa..

Hei äläs nyt lyö ihan aiheetta koska tässä mallissa on edellisen räärään moottori eikä nykyisen possunnnaamaan moottori
Meinaatko, että varastohyllyillä pitävät moottoreita? Kyllä noita valmistusongelmia voi olla näissäkin, jos tulevat samalta linjalta/laitoksesta.

Toivottavasti kuitenkaan ei, aika muikea laite oli messujen tyypittelyn perusteella. Valkoinen tai oliivinvihreä passais mulle mainiosti, ja sellainen on vakavassa harkinnassa
inlove.gif

Back