Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minulla tilaus kesti noin kuukauden, mutta tilailin turhan haastavia osia. Muuten palvelu oli erinomaista. Minulla ei ollut Visaa, mutta pystyin maksamaan pankkisiirrolla. Kun pakettia ei kuulunut, avattuani ensin sähköpostikeskustelun sain pari kertaa vikkossa sähköpostia tilauksen etenemisestä. Lopulta tilaamani takaratas, joka oli loppunut myös valmistajan varastosta, vaihdettiin kalliimpaan. Palikat tulivat eilen, eli nyt vaan rakentelemaan.Eilen tuli tilattua lisää tavaraa Carpilta... Saas nähdä josko tavarat olis hyllyssä ja sais jo ens viikoks tänne!![]()
Eiköhän se halvempi hinta ole ilman ALV:tä ja kalliimpi hinta sitten ALV:n kanssa. EU:ssa kun ollaan niin riittää että ALV maksetaan kertaalleen, eli jos ne nyt perii sen lähtömaan mukaan niin täällä ei tule mitään lisää. Jos saisit sillä halvemmalla hinnalla, niin sitten pitäisi suomalaiselle verokarhulle maksella suojelurahat (ja loppupelissä olisi varmaan suunnilleen kympin kalliimpi)Mikä niistä hinnoista sitten maksatte?? Se kalliimpi kaiken järjen mukaan kun ollaan EU:ssa...![]()
Ja paljonko siihen tulee veroja y.m.???
esimerkiksi akrapovicin kokoputki cb1300:lle on hinnat 620€ ja 745€. Mitä se loppujen lopuksi maksaa kuin se on perillä veroparatiisissa (suomessa)
Ite oli tarkoitus tilata parit rattaat itelle, ja yks takarengas kaverille.. postikuluja olisivat laittaneet kumille 50e.. jäi tilaamattaMinkäs verran muille on tullut toimituskuluja? Kun mun tilaukselle toimitus kulut näyttäis olevan 102€?? Tuntuu vaan melko kalliille kun saksasta tulee kasa renkaita(4) n30€ hinnalla ja ne renkaat painaa varmaan enemmän kun yks slipari ja pari pleksiä.