PoS sanoi:Mun kalustossa ei ole samaa kuin etujarrupalat ja eturenkaan koko.
Eturataskin on vissiin vaihdettu

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
PoS sanoi:Mun kalustossa ei ole samaa kuin etujarrupalat ja eturenkaan koko.

Eli molemmat ovat eri mopoilla uudella reissulla, JMH tosin rikkoi rungon että pääsee toisella aprillillä matkaanPoS sanoi:Siis pyörä on eri. Etujarrupalat on tasan samat kuin Katanassa oli, ja niin on itse asiassa tällä hetkellä myös eturengaskin, mutta se vaihtunee ennen reissua.

pupu sanoi:Kai te otatte TT-legendan John Penmannin mukaan?
Olis ees yx ihan samalla kalusolla, ja tuskimpa on edes vaihtanu sukkia ja kalsareit viime reissust![]()

pupu sanoi:Kai te otatte TT-legendan John Penmannin mukaan?
Olis ees yx ihan samalla kalusolla, ja tuskimpa on edes vaihtanu sukkia ja kalsareit viime reissust![]()
vahvajussi sanoi:Emmää ehtiny kissaa sanoo, ennenku toi edukas veteraanitarjous myytiin loppuun.
Sä nyt ehdit romuttaa vehkees jo ennen reissua, niin voin mennä sit sun maksamalle. Se vasta edullista onkin.JMH sanoi:Vielä voit koittaa eläkeläisalennusta vaikkapa KELA-kortilla.
Toisaalta me oltiin kyl Herra Heinäkuun kanssa menossa jok.tap.vahvajussi sanoi:Emmää ehtiny kissaa sanoo, ennenku toi edukas veteraanitarjous myytiin loppuun.
Joo. Jäin tapani mukaan arpoon, et pitäskö vai ei.PoS sanoi:Toisaalta me oltiin kyl Herra Heinäkuun kanssa menossa jok.tap.
JooPoS sanoi:Ja vielä loppujen lopuksi et vastaa iltaunilta puhelimeen "ku se hippi siellä taas vaan kuulasta vouhottais"![]()
Wiwwee sanoi:Jaahas.
Enskesän Kuulailureissu on loppuunmyyty nyt.