• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Cafe racer ...............

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Boxeri
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
"Papin kaulus"
Eli onkos kellään kokemuksia Motovelhojen markkinoimasta
nahkasta.Cafe Racer Timeless asusta?Passaako numerot vai onko
numerokootkin vain ns. mallivartaloille?

Ja yleensäkin onko asusta mihinkään.............
withstupid.gif

On siitä mihinkään.

Numerokoot noudattaa varmaan ihan normaalia meikäläistä linjaa.
Mitähän kokoa ajattelit? Olen luopumassa kys. asusteista.
Takki 54, housut 52. Käytetty 2 kesää, ovat ihan siistit.

Eikä maksa paljoa.

Täälläkin tarvittaisiin käytännön kokemuksia housujen koosta.

Itsellä on jo tuo takki ja siitä sopii ihan standardin mukainen koko eli mulla 54 (187/82). Mites noiden housujen kanssa kun Louisin sivuilla lukee. että pitäisi tilata normaalia kokoa pykälää isommat eli minun tapauksessa 56:t ? Onko kellään käytännön kokemusta?
omg.gif

Itse ajelin ko. nahoilla pari kesää. Ihan ok kamat mutta myin pois ja hommasin tilalle Dainesen nahat. Istuvuus, suojat ja laatu ihan toista mutta niin on hintakin
sad_orig.gif
. Ja tietty ajattelin myös turvallisuutta...

Pari kesää sitten ostin Cafearcerin nahkahousut.Silloin olin kokoa 38 ja housut istui ihan hienosti....nyt olen kokoa.. jotain...ja housut joustaa yhä.
Voin kyllä suositella.Entisenä ompelijana, housut on tehty hyvin..nivusissa mokkanahka, jottei taite paina nivustaivetta.nahka paksua mutta pehmeää, hyvät joustokohdat, paljon yksityiskohtia.
Ainoa huono puoli on, että suojat on vaahtomuovia.Mutta sekin on parempi kuin ei mitään.Ja housut maksoi 69 ekeä...jotta....

Itseä kiinnostaa vain kokoluokituksen paikkaansapitävyys. Eli Venudi ja ZL Kawa: oliko teillä housut oman normaalikoon mukaiset ja sopivat?

Itsellä on jo tosiaan tuo takki ja minulle normaali koko 54 on juuri sopiva. Käytän 95% gore-kamppeita, mutta kun tuli pyörän mukana tuollainen takki niin voisi hommata housutkin siihen. Laatu ja materiaali on mielestäni erinomainen hintaansa nähden.

062802moto_prv.gif

Itseä kiinnostaa vain kokoluokituksen paikkaansapitävyys. Eli Venudi ja ZL Kawa: oliko teillä housut oman normaalikoon mukaiset ja sopivat?

Itsellä on jo tosiaan tuo takki ja minulle normaali koko 54 on juuri sopiva. Käytän 95% gore-kamppeita, mutta kun tuli pyörän mukana tuollainen takki niin voisi hommata housutkin siihen. Laatu ja materiaali on mielestäni erinomainen hintaansa nähden.

062802moto_prv.gif
Juu, koko on sitä mitä pitääkin.Jos sinulla on esim.Louisin luettelo, takana on mittaataulukko.
Normaalistikin ostaisin koon 38.
Tarkoitin vain sanoa, että se nahka joustaa, jos vaikka...khöh...sattuisit lihomaan
tounge.gif

Back