Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis liike oli sopinut jo myyvänsä pyörän sulle eikä suostunut sitten myymään siihen hintaan ja nyt se on uudelleen myynnissä kalliimmalla?No jo on markkinatNäkyy olevan tullu uudestaan myyntiin tuo busa jota olin aikaisemmin menossa hakemaan. Ja josta oltiin jo puhelimitse SOVITTU hinnasta.![]()
Hintakin on näemä noussun ihan kivasti parissa kuukaudessa talviaikaan.
Tässä eka
Ja tässä toinen ilmoitus
Eipä silti ,ei se oo hölmö joka pyytää ,vaan se joka maksaa.
Simsalabim - rahoituksen siirto onkin nyt mahdollinen korkeammalla pyynnilläNo jo on markkinatNäkyy olevan tullu uudestaan myyntiin tuo busa jota olin aikaisemmin menossa hakemaan.![]()
Se jannu on ilmeisesti tuon virman yks omistajista ja möi pyöräänsä omiin nimiin,ehkä.Siis liike oli sopinut jo myyvänsä pyörän sulle eikä suostunut sitten myymään siihen hintaan ja nyt se on uudelleen myynnissä kalliimmalla?No jo on markkinatNäkyy olevan tullu uudestaan myyntiin tuo busa jota olin aikaisemmin menossa hakemaan. Ja josta oltiin jo puhelimitse SOVITTU hinnasta.![]()
Hintakin on näemä noussun ihan kivasti parissa kuukaudessa talviaikaan.
Tässä eka
Ja tässä toinen ilmoitus
Eipä silti ,ei se oo hölmö joka pyytää ,vaan se joka maksaa.
Olisiko siinä mitään jännää, jos se olisi helppoa ja varmaa?Eikös gen2 busa tarjoa yli tuonkin takarenkalle ja silläkin on mailin matkalla 300km/h melko vaikea, mutta periaatteessa ei mahdoton saavutus?
...no hyvä kun edes sinulla on hauskaa katella semmosta räpeltämistä. Tai sitten me vaan yritämmä sitä omaa kovinta sen tarkemmin ajattelematta kuinka huvittavalta se näyttääOikein naurattaa kun jotkut on goretexpurjeineen kentällä yrittämässä busalla sitä maagista 300km/h rajaa.
Ei kai tuollaisesta kannata hernettä vetää nenään. Tosi asiahan se on, että iso gore-takki syö vauhtia aika lailla....no hyvä kun edes sinulla on hauskaa katella semmosta räpeltämistä. Tai sitten me vaan yritämmä sitä omaa kovinta sen tarkemmin ajattelematta kuinka huvittavalta se näyttääOikein naurattaa kun jotkut on goretexpurjeineen kentällä yrittämässä busalla sitä maagista 300km/h rajaa.![]()
Mutta piä tuo asenne. Sillä pääsee pitkälle. Tai ainaki nopeasti![]()
Minä oon ajanu just tolla pyörällä mailille 319km/h...Eikös gen2 busa tarjoa yli tuonkin takarenkalle ja silläkin on mailin matkalla 300km/h melko vaikea, mutta periaatteessa ei mahdoton saavutus?
Siis tolla mun busalla? Muistelisin että jotain sellasia lukuja oisin kuullu sen menevän sun käskyttämänä ja jampan alla 311km/h mailille, muistaakseni.Minä oon ajanu just tolla pyörällä mailille 319km/h...Eikös gen2 busa tarjoa yli tuonkin takarenkalle ja silläkin on mailin matkalla 300km/h melko vaikea, mutta periaatteessa ei mahdoton saavutus?![]()
Eikös se jarim ajanu sen 319km/h tällä mun busalla?Just tolla sun busalla 18/40 väleillä, vetäsin 312 Km/h.. ja jarim sen 312 km/h. Pudiksellakin meni 302 km/h 1350 m
Nopea se mopo on usko pois. Varttikin taipui Pudiksella 9,7s/238 km/h
Haa.. kerholla on siis muitakin takin kääntäjiä..Busan haku retki huomenna olis edessä, alkaa jo kevättä kovasti odotteleen tämä takin kääntäjä![]()
![]()
![]()
...ja samalla nimimerkillä ehottomasti myös busafoorumille! Pirullista meinaan lukia kommentteja tältä ja siltä foorumilta, jos kaveri on eri nimimerkillä molemmissa![]()
edit: ja sitten eiku ilmottautumhan syysmiittiin Himokselle elokuun toisena viikonloppuna!ilman muuta samalla nimellä ei nimi miestä pahenna![]()
![]()
Haa.. kerholla on siis muitakin takin kääntäjiä..Busan haku retki huomenna olis edessä, alkaa jo kevättä kovasti odotteleen tämä takin kääntäjä![]()
![]()
![]()
...ja samalla nimimerkillä ehottomasti myös busafoorumille! Pirullista meinaan lukia kommentteja tältä ja siltä foorumilta, jos kaveri on eri nimimerkillä molemmissa![]()
edit: ja sitten eiku ilmottautumhan syysmiittiin Himokselle elokuun toisena viikonloppuna!ilman muuta samalla nimellä ei nimi miestä pahenna![]()
![]()
gixulla luistelin tänään korttelin ympäri, huomenna pääsee motarille asti..
Ei ainakaan vielä tullut rupia/ihottumaa yamaha miehen persiiseen, että kai tuo talven aikana tallissa tehty siedätyshoito on tepsinyt..![]()
![]()