Italowestern
ReliaTec Shoppiuggeli
HaJAAAA! BuSAAAA! HAi !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Herran jestas sentäänHaJAAAA! BuSAAAA! HAi !![]()
Mitäs tuosta vielä onnittelemaan.. Kunhan saatais enstex finanssit kuntoon ja peli kotiin..![]()
kunnon pärrään oot päätynyt![]()
![]()
![]()
Sori että kestää!! Huomenna saat vastauksen.Kaupass on kyl käyty, mutta vielä oottelen Tenkasen tarjousta ennen lopullista päätöstä..![]()
Onko noilla jälleenmyyjillä paljonkin hinta eroja?Nyt on kaikki Suomalaiset ja ulkomaiset tarjoukset käyty läpi ja paras tarjous uudesta Busasta saapui ihan Suomalaiselta viralliselta Suzuki-jälleenmyyjältä, joten hatun nosto sinne Kuhmoon päin!
Jos finanssit vain saadaan kohdilleen, on selvää, mistä peli hankitaan![]()
Ny vaan peukkuset pystyyn![]()
Ja kiitos kaikille Busa-kommenteista! Taisi tämä topikki osaltaan katalysoida oman Bussi-foorumin, jotta ei ihme, että peli on ollut itse kunkin mielessä viime aikoina..![]()
Kyllä hintaeroissa löytyi.Onko noilla jälleenmyyjillä paljonkin hinta eroja?Nyt on kaikki Suomalaiset ja ulkomaiset tarjoukset käyty läpi ja paras tarjous uudesta Busasta saapui ihan Suomalaiselta viralliselta Suzuki-jälleenmyyjältä, joten hatun nosto sinne Kuhmoon päin!
Jos finanssit vain saadaan kohdilleen, on selvää, mistä peli hankitaan![]()
Ny vaan peukkuset pystyyn![]()
Ja kiitos kaikille Busa-kommenteista! Taisi tämä topikki osaltaan katalysoida oman Bussi-foorumin, jotta ei ihme, että peli on ollut itse kunkin mielessä viime aikoina..![]()
Uudessa Kilo-Gixxerr-mallissa on selkeästi enempi katetta laskettuna maahantuojilla.. Halutumpi vekotin=enemmän katettaMä kyllä säästin monta tonnia kun tuotin uuden kilogixxerin Saksasta.. Suomesta ei saanu mistään LÄHELLEKÄÄN niin halvalla.
Huollot ei mulle merkkaa mitään, koska ne oon vaan tsekkauksia ja öljynvaihtoa.. Tässä esimerkkinä Gixxerin huolto-ohjelma: http://www.jv-motorsport.fi/huolto-gsxr1000.htm
Ei kyl tää Suomessa korjataan jos kajahtaa.. Nääs tuojaliike antoi oman takuun. Just on yks takuujuttu menossa (maali hiukan hilseillyt, hopeanväristen Gixxereiden tyyppivika), ja kaikki on ainakin tähän mennessä menny tosi hienosti. Ja periaatteessa kyllä merkkihuoltojen pitää tehdä saksasta tuotuihin myös takuu-hommat, tuollaisen tiedon sain kun tarpeeksi ahtaalle pistin.. Aluks väitti että eiUudessa Kilo-Gixxerr-mallissa on selkeästi enempi katetta laskettuna maahantuojilla.. Halutumpi vekotin=enemmän katettaMä kyllä säästin monta tonnia kun tuotin uuden kilogixxerin Saksasta.. Suomesta ei saanu mistään LÄHELLEKÄÄN niin halvalla.
Huollot ei mulle merkkaa mitään, koska ne oon vaan tsekkauksia ja öljynvaihtoa.. Tässä esimerkkinä Gixxerin huolto-ohjelma: http://www.jv-motorsport.fi/huolto-gsxr1000.htmJos sun peli laukeaa valmistusvikaan, sä joudut heittämään sen Saksaan korjattavaksi. (Jos paikallinen ei halua tienata)![]()
Busasta eivät paikalliset liikkeet yritä enää lohkoa samanlaisia siivuja, mutta kyllä itse maksan mieluummin kotimaiselle yrittäjälle ja verottajalle sopivan hinnan kuin Nixmannin pojille ja verottajalle.![]()
En itseasiassa kokeillut RM Heinolta enkä Nakkilastakaan (öö eihän ole sama mesta..)kokeilitkos nakkilasta kans
niin ja onnittelut vielä viisaasta valinnasta, et tule pettymäänbussin kulkuun...voe mahoton et siin on henkee...![]()
![]()
![]()
Tai kolme...Onkos ketkään koskaan kokeilleet,kuinka paljon hintaa pudottaisi,jos esim. 2 duudia ostais mopon samalla kertaa? Kun itsellänikin kummittelee muuttohaukka ajatuksissa ensi kesän menopelinä...![]()
Juu kokeiltu on.. Eipä juurikaan laskenut hintaa, ehkä viimeinen tonni-pari (mummomarkoissa) saatiin puristettua vielä alaspäin, kun uhattiin ettei kumpikaan sitten osta jos ei tällä lähde...Onkos ketkään koskaan kokeilleet,kuinka paljon hintaa pudottaisi,jos esim. 2 duudia ostais mopon samalla kertaa? Kun itsellänikin kummittelee muuttohaukka ajatuksissa ensi kesän menopelinä...![]()