Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saahan niitä...Ei taida enään '07 saada mistään!?![]()
Työ kaveri osti justiinsa '06:sen
Ei olennaista eroa. Kumpikin malli liian "pieni" 190 senttiselle!Eli mitä eroa on 2006 ja 2007 mallien välillä?
Jääkö erot hintaan. 2006 malli näyttäisi olvan kaikkialla tonnin edullisempi.
Tätä olen itsekin kummastellut.Miksei mopoinssit suunnittele mopoja sillee, että sopisivat 150-200 senttisille pelkästään säätöjä rukkaamalla?![]()
Saahan noita modattua just sellaiseksi, kun itse haluaa. Mullakin on Busassa vaihdettu satula ja jalkatapit. Stongaa nostettu ja keulaa laskettu, sekä tietysti takaa laskettu koiranluilla. Siirtojalkatappejakin löytyy, jotta saa astinlaudat just siihen kohtaan mikä on kullekin hyvä. Koiranluitakin löytyy kierresäädettäviä, jos oikeen tahtoo hifistellä.Tätä olen itsekin kummastellut.Miksei mopoinssit suunnittele mopoja sillee, että sopisivat 150-200 senttisille pelkästään säätöjä rukkaamalla?![]()
Nää jo helpottais:
- stongaan siirtovara +/- 2 cm eteen-taakse suunnassa
- satulan takaosassa 2 eri korkeutta
- satulan etuosassa 3 eri korkeutta
- jalkatapeissa 3 eri kiinnityskohtaa
![]()
Tottahan toki, mutta se maksaa ja ei jeesaa esim. kahden käyttäjän tilanteessa.Saahan noita modattua just sellaiseksi, kun itse haluaa.Tätä olen itsekin kummastellut.Miksei mopoinssit suunnittele mopoja sillee, että sopisivat 150-200 senttisille pelkästään säätöjä rukkaamalla?![]()
Nää jo helpottais:
![]()
Busafoorumilla ajat sitten käsiteltyä mutta laitetaan nyt tähänkin:Tätä olen itsekin kummastellut.Miksei mopoinssit suunnittele mopoja sillee, että sopisivat 150-200 senttisille pelkästään säätöjä rukkaamalla?![]()
Nää jo helpottais:
![]()
Niin nythän oli kyse Busasta, eikä valtakunnan mallistoista.Tottahan toki, mutta se maksaa ja ei jeesaa esim. kahden käyttäjän tilanteessa.Saahan noita modattua just sellaiseksi, kun itse haluaa.Tätä olen itsekin kummastellut.Miksei mopoinssit suunnittele mopoja sillee, että sopisivat 150-200 senttisille pelkästään säätöjä rukkaamalla?![]()
Nää jo helpottais:
![]()
Valmistusvaiheessa nuo ratkaisut eivät lisäisi hintaa kovinkaan paljon....
![]()
... ja koiranluita ei kaikissa prätkissä ole, uusi iskari/jousisetti ei sekään kovin edullinen vaihtoehto ole.
Jep, oli kyllä hieno! Se tais olla kst:n bussi? Onkos tuota väritystä tehty orkkiksena vaan jonnekin jenkkimarkkinoille, vai mites on?Helmiäishopee on hieno![]()
![]()
Tuolla värityksellä on näytillä ACS:ssa Bompperien osastolla![]()
Tä!? Jos oot 190 kilonen ymmärrän ton, mut et pituus. Oot vaan liian kranttu. Et vaan osaa.Kumpikin malli liian "pieni" 190 senttiselle!Miksei mopoinssit suunnittele mopoja sillee, että sopisivat 150-200 senttisille pelkästään säätöjä rukkaamalla?![]()
![]()
Jenkkien Limited Edition 2006.Jep, oli kyllä hieno! Se tais olla kst:n bussi? Onkos tuota väritystä tehty orkkiksena vaan jonnekin jenkkimarkkinoille, vai mites on?Helmiäishopee on hieno![]()
![]()
Jep!Jep, oli kyllä hieno! Se tais olla kst:n bussi? Onkos tuota väritystä tehty orkkiksena vaan jonnekin jenkkimarkkinoille, vai mites on?Helmiäishopee on hieno![]()
![]()