Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toimii.Onkos muuten tietoa että toimiiko tuo modi myös 12:ssa?
Ilmeisesti tästä artikkelista on lähtenyt juttu liikkeelle...
Ok, kiitos.Toimii.
Jos ajatuksena on joskus ostaa race kit niin koko ajatukseen ei kannata edes haaskata aikaa, itse tykkään että tuo vekotin on hissun hiljanen.
Miulla on kaks kaveria kenella on 'kasvatetut' ysit, toisella kahteentoista, ja toisella neljaantoista. Molemmissa riittaa vikaa niin paljon etta ovat hankkineet kakkkosmopot, toisella bemu ja toisella X1.Joo ei siinä CityXssä ole kuin uusi alusta uudet ECUt ja kaikki koeajajat sanoo että kulku on parempaa kuin vanhoissa yseissä, tiedä sitten..
12s pollet on vaan vitun kalliita, oikeesti halvempaa ostaa ysi ja joskus iskeä siihen 1400 isosatsi jos huvittaa.. tai ahtaa se, tolla hintaerolla saa melkein ahtimen asennettua ysiin..
Joo mulla on tollanen CityXodottelee 1600km huoltoo, toinen valintaperuste ysille oli sekin että se kiertää enemmän.![]()
Noista ongelmista olis kiva kuulla enemmän...Miulla on kaks kaveria kenella on 'kasvatetut' ysit, toisella kahteentoista, ja toisella neljaantoista. Molemmissa riittaa vikaa niin paljon etta ovat hankkineet kakkkosmopot, toisella bemu ja toisella X1.Joo ei siinä CityXssä ole kuin uusi alusta uudet ECUt ja kaikki koeajajat sanoo että kulku on parempaa kuin vanhoissa yseissä, tiedä sitten..
12s pollet on vaan vitun kalliita, oikeesti halvempaa ostaa ysi ja joskus iskeä siihen 1400 isosatsi jos huvittaa.. tai ahtaa se, tolla hintaerolla saa melkein ahtimen asennettua ysiin..
Joo mulla on tollanen CityXodottelee 1600km huoltoo, toinen valintaperuste ysille oli sekin että se kiertää enemmän.![]()
Sehän kanssa riippuu miten ne tekee..Miulla on kaks kaveria kenella on 'kasvatetut' ysit, toisella kahteentoista, ja toisella neljaantoista. Molemmissa riittaa vikaa niin paljon etta ovat hankkineet kakkkosmopot, toisella bemu ja toisella X1.Joo ei siinä CityXssä ole kuin uusi alusta uudet ECUt ja kaikki koeajajat sanoo että kulku on parempaa kuin vanhoissa yseissä, tiedä sitten..
Muistan jostain lukeneeni että koskisi myös xb12r/s:iä.Keula on 05 peleissä 43mm, ainakin CityX'ssä, oletan erä 12'ssa on kans.. liian myöhä en jaksa tsekkaa. Surffaa buell.com![]()
Miltä kampe on tuntunut? Oletko ajanut pidempiä reissuja vai räppäillyt vain kaupungissa?Nonih, ensimmäinen yö ajettu upouudella 1200cc TuliPultilla!
Olo on rättiväsynyt mutta onnellinen, takamus tutisee vielä
aamullakin! Eipä kauheesti malttais istua töissä kun lehmityttö
odottaa parkkipaikalla...
![]()
![]()
![]()
Yhden Kiikalan ja Turunreissun ehdin tehdä (Helsingistä) ja vähänMiltä kampe on tuntunut? Oletko ajanut pidempiä reissuja vai räppäillyt vain kaupungissa?Nonih, ensimmäinen yö ajettu upouudella 1200cc TuliPultilla!
Olo on rättiväsynyt mutta onnellinen, takamus tutisee vielä
aamullakin! Eipä kauheesti malttais istua töissä kun lehmityttö
odottaa parkkipaikalla...
![]()
![]()
![]()
Itse haahuilen valintojen vaikeuden sekamelskassa, Thruxtonia, Buellia, Triplea... EN TIEDÄ!
![]()
![]()
![]()
Ei sentäs koko pyörä mennyt, vaikkakin nyt toivon että näin olisEt kai Paolo koko pyörää tuhonnut?
Oijoi. Ainakin viimekesana etupumppua odoteltiin 3kkEi sentäs koko pyörä mennyt, vaikkakin nyt toivon että näin olisEt kai Paolo koko pyörää tuhonnut?
käynyt. Uusiks menee ainakin etupumput, takahaarukka, öljynlauhdutin,
vasen moottorin poski, vaihdekytkin ja vasen jalkatappi ja oikea peili.
edit: Ja tietty katteita.
Meneepä sitten koko kesäloma varaosia odotellessa...![]()