• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Buell Lightning XB12S vm. 2004

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TripleTwin
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Enpä olisi vielä pari vuotta sitten uskonut hankkivani tällaista rumaa ja pientä rimpulaa.  Ajaminen on kuitenkin aivan tajuttoman hauskaa, poseeraukset muilla pyörillä
tounge.gif
.  Joku vanha cafe-racer oli ensin hakusessa, mutta aikailin.  Sitten mielenkiinto kohdistui Ducatin Classic -sarjaan, Monsteriin, Speed Tripleen tai Lightningiin.  
Pitää vaan vielä säätää jousitus kohdalleen, tuntuu olevan tarvetta.  Ei mulla pyörissä koskaan ole ollutkaan tällaisia säätömahdollisuuksia.  Muutenkin on täysin päinvastainen, mihin olen tottunut.  Opettelua on aluksi paljon.  Nöyränä mennään.

On valmiiksi tuunattu:
- race -kit
- minivilkut
- crossistonga
- lyhyt perä
- 200 mm takarengas

http://www.moottoripyora.org/kuva-al....ell.jpg

No ootpa hienon pyörän hankkinut
033102beer_1_prv.gif
Itse oon kans haaveillu buellia jo parisen vuotta, kävin pariin kertaa kesällä koeajamassa lightin long versiota ja tykkäsin, aivan mahtava vääntö
062802jumpie_prv.gif
ja muutenkin mahtava ajaa mutkateitä, pikku miinus oli mulle et vähän jalat puutu tärinöistä, mut siihen tottuu...
baaa.gif

ihanneyhteiskunnassa jokaisella terveellä nuorella miehellä pitäisi olla 4-5 prätkää tallissa eri tarkoituksia varten...

viimeisimmän hankinnan jälkeen doubletwin alkaa olla melko lähellä terveen nuoren miehen prototyyppiä !

kovin epäreilua esitellä noin hienoa pyörää katellisille silmäpareille
veryangry.gif

tahtoo myös tollasen kun motorisoitu piano alkaa olemaan nähty...
biggrin.gif

Back