• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Bridgestone bt020 / dunlop d220 st

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja genesis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
taas ois kevät tuloillaan ja pitäis uutta taka gummia hankkia.
onko kellään kokemuksia otsikon mukaisista renkaista normaali käytössä. en siis tule ajamaan radalla vaan eri pituisia matkoja ympäri suomea.
lähinnä kiinnostaa märkäpito ja kestävyys.

kesää odotellessa
sport05.gif

oma pyörähän on siis st-2

bt 020 hyvä märkäpito, kestää kohtuullisesti, jotain 10tkm takana kesti. Mulla oli VFR:ssä. Kaksipäällä ajo kuluttaa kulmikkaaksi, mutta niin käy kaikille renkaille..

Radalla ei ole hyvä, mutta katuajoon pito riittää loistavasti.

Omassa mopossa käytännä 2 satsia,kestivät n 11000-12000km paikkeille kummatkin,etunen kului silleen "aalloille" reunoista mutta ei vaikuttanna ajetavuuteen,.....märkäpidosta sen verran että ainakin sateisina kylmillä ilmoilla ilmeni pito-ongelmia jopa 2 vaihteella kun lähti kiihyttään täysillä ,pito vaan katos toisinaan,liekö ollunna jottain paskaa tiellä tai jottain..kyllä minun ajoihin kelpasivat...nyt tulee alle 012:set,ihan kokeilu mielessä...

Muiden S(S)-kuskien rengaskokemukset kiinnostaisivat laajemminkin, erityisesti eturenkaan osalta. Pyörä tuntuu olevan erityisen arka kuluneelle etuselle. Näin varsinkin tiukoissa jarrutuksissa, joissa peilit tärisevät irti ja ajatukset kuskin päästä.

Bt020 on mielestäni paras vaihtoehto ST-2:een normaaliajossa, paras ajosuorite; minulla kestää n 10-12 tkm.pitää kohtuullisesti
kaikissa olosuhteissa. Kokemusta on Pirellistä, Metzeleristä, sekä
Dunlopista; ihan kelpo renkaita,mutta sulavat alla 6-8 tkm<.n jälkeen.Kokemusta St2:lla on 60 tkm:.n verran

Hande

Back