• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Botniaring To 19.7. klo 11-18

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juutana
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kyselenpä minäkin kyytiä kun kovasti tekisi mieli lähteä ratailemaan, mutta kuljetuskalustossa on puutteita ja mopossa kuitukatteet päällä ja kaikki katuhilppeet (valot, vilkut, peilit) puuttuu, eikä sillä siksi voi ajaa paikan päälle.

Eli olisiko joku jonka kyydissä pääsisi ukko ja mopo keskiviikkona Helsingistä Botniaringille ja sieltä torstaina Kemoralle, ja vielä lopuksi sunnuntaina takaisin Helsinkiin? Mopo on Laajasalossa josta se pitäisi saada kyytiin ja reissun jälkeen takaisin samaan paikkaan, kun ei sillä tosiaan tuollaisenaan saa kadulla ajaa.

Vaihtoehtoisesti jos jollakulla on kärry johon mahtuu kaksi mopoa kyytiin, niin mulla olis tarjota siihen vetoauto. Kustannukset tietenkin jaetaan molemmissa tapauksissa tasapuolisesti.

Yhteyttä voi ottaa YV:llä, jolla tavoittaa oikein hyvin. Myös soittaa saa numeroon nollaneljäyks-5249969.

Mahtuisiko kenenkään Tampereelta Botniaringille autolla suuntavan kyytiin mun rinkka? Tämä helpottaisi mun siirtymistä Botnialle aivan älyttömästi.

liputtajat lisätty aloitusviestiin

HUOM ajoaika 11-18

ajaa voi omalla vastuulla 18 jälkeenkin, mutta järjestävä taho ja ensivaste lähtevät silloin paikalta.

majoituksesta: Olisko ratsutilalla kenenkään mökissä tilaa vielä yhdelle keskiviikkoyöksi?

yv tai puh: nol-viis-nolla 320 4317

heippa sanoi:
liputtajat lisätty aloitusviestiin

HUOM ajoaika 11-18

ajaa voi omalla vastuulla 18 jälkeenkin, mutta järjestävä taho ja ensivaste lähtevät silloin paikalta.

Heippa!
BANDIT-R hoitaa Vuorelan liputusvuoron.
Mikan piti laittaa sähköpostia asiasta jo kuukausi takaperin.

Vuorela sanoi:
Jep, 14.6. klo 12.49 laitoin viestiä tästä ja kemorasta ratavastaavat@moottoripyora.org osoitteeseen.

No worries. Jos tällainen tapaus tulee vastaan, niin ollaan kyllä uskottu ihan paikanpäälläkin. Etenkin jos alkuperäinen liputtaja ei ole paikalla vuoroaan tekemässä... :) Tässä tapauksessa sähköposti jäi huomiotta kun liputtajalista tehtiin. Ei ollut ensimmäinen, eikä varmasti vimeinen tapaus vaikka tarkkoja yritetäänkin olla.

Näissä kannattaa muistaa, että vuoron hoitamisen vastuu on edelleen sillä henkilöllä joka on alunperin vuoron varannut. Jos vuoro jää hoitamatta voidaan lippuvuoron alunperin varannut asettaa vuoden kestävään liputuskieltoon. Onneksi sellaisia tapauksia ei juurikaan ole ollut, vaan vuoron varanneet ovat onnistuneet hoitamaan itse liputuksen tai hankkimaan siihen toisen tilalle.

Kitokset kouluttajille ajotaito2 hommasta ja muutenkin järjestäjille. Tuli taas muutama uus juttu opittua :D

Samoin, kiitokset ajotaito II:sta ja muutoinkin loistavasta päivästä. Homma toimi ja porukka oppi. Minä ainakin. Ja huomenissa Kemoraan jatkamaan... :jippikaijee:

Tässä pojan (8v) ottamia kuvia Botnialta. Taitaa olla kuvia vain nopeasta ja keskinopeasta ryhmästä. Poistettu vain ohi ammutut, eli laatu on vähän sitä ja tätä.

Back